Hvalpe Nyt !
Fra : Holm

Dato : 10-08-02 13:37

Kære alle ...

Det går bare godt med de otte små hvalpe.
De er i trygge poter hos deres mor !
Hun er meget omsorgsfuld og passer dem godt.
Alle otte er idag blevet navn givet , og de hedder : Djed , Timber , Victor
, Bilbo , Lasso ( det er drengene ).
Pigerne hedder : Ayja , Seven ( hun blev født som nr. 7 , og jer der ser
star trek forstår mig .., og Gaia !

Der kommer snart billeder på www.dyrenettet.dk ag de små vidundere , men
der går ca. en uges tid endnu.

Alle har været på vægten og de vejer alle næsten det samme nemlig 325-400 g.
De er strålende flotte i pelsen ( mor har også fået kvali-foder og top
pasning op til fødslen ) hun er i øvrigt utrolig flot i pelsen selv , og
lige tilpas vægtmæssigt.

Jeg vil nyde hvert sekund mens hvalpene bor her ...det er allerede trist at
tænke på at de skal finde nogle andre hjem ...
Jeg beholder nok selv Timber, han ligner nemlig min gamle hanhund som jo
nærmer sig de 12 år ( snøft..)

Selvfølgelig kommer der meget mere her ...hvis I da har lyst til at følge
med..?

Mange dæjlige hilsener...
Holm og hundene

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-08-02 13:41

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> writes:

> Pigerne hedder : Ayja , Seven ( hun blev født som nr. 7 , og jer der ser
> star trek forstår mig .., og Gaia !

Hey, en mednørd! En skam at hun ikke fik en enkelt hvalp til. :)

/Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 10-08-02 19:08

Hej Holm

Holm <dortheholm@tdcspace.dk> skrev i en
> Selvfølgelig kommer der meget mere her ...hvis I da har lyst til at følge
> med..?

Jeg har i hvert fald lyst til at følge med

Bolette