*SUK* hvorfor er pottemuld på gulvet et hi~
Fra : Inger Kaya

Dato : 10-08-02 12:40

De 2 små røvere her (Thortía og Tiger) synes det er vældig sjovt at
smide x - kg pottemuld fra planterne og ud på gulvet. Har lige igen
været der med støvsugeren... men hvad er idéen med det ? Er der nogen
som har regnet den ud vil jeg da meget gerne høre om det !

/ Inger Kaya (som tænker HURRA for støvsugerens opfindelse)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-08-02 16:09

Inger Kaya wrote:

> [...]
> været der med støvsugeren... men hvad er idéen med det ? Er der nogen
> som har regnet den ud vil jeg da meget gerne høre om det !

Så vidt jeg husker havde vores gamle den kat den ide at det var langt
bedre at pisse i potteplanterne end ude i haven. Guderne må vide
hvorfor. Det var heldigvis kun en fase hun havde hvorefter hun igen
ordnede sagerne udendørs.

Min søster havde en indekat der gjorde det samme. Der lavede hendes
mand
så et lille gitter med hul til stammen på det træ/planter der stod i
urtepotten.
Det løste det problem.

/Robert

Fra : Kate

Dato : 10-08-02 17:32

Inspireret af Roberts svar kommer jeg faktisk i tanker om at mine
forældres første kat også gravede potteplanterne op og hvis min
hukommelse ikke svigter mig, besørgede han vidst da også i det. Jeg
mindes at de fik fat i nogle store strandsten som de lagde ovenpå
jorden så han ikke kunne komme til jorden.

Kate

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-08-02 17:39

Jeg har sten ovenpå jorden i mine urtepotter, og mine katte holder sig fra
jorden.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lars Dahl

Dato : 10-08-02 17:50

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i
> Jeg har sten ovenpå jorden i mine urtepotter, og mine katte holder sig fra
> jorden.

Hehe... Vi har forlængst taget den fulde konsekvens: Vi har hele 2
urtepotter, og begge hænger på væggen i en højde af 1,8 m. *G*

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-08-02 21:13

Hihi Lars, der ville Helena hurtigt finde ud af at hoppe op.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats