MS Windows
briani 27239
WIN XP: Windows Media Video V8, lyd men in~
Fra : JNJ

Dato : 10-08-02 12:48

Jeg kan ikke finde løsningen på ovenstående.
Lyden er ok, men billedet er sort.

-Systemet er Windows XP pro DK
-Drivere til skærmkort (Winfast GeForce 4, A170) er opdaterede.
-Codec til Windows Media Video V8 er installeret.
-Videoindstillinger er checket, brightness, contrast m.v. står til default
(midterstilling) i Windows Media Player

Er der nogen med ligende problemer og selvfølgelig helst løsningen...

Mvh Morten

Videoklip i nævnte format:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/WM8/video.asp

Fra : Pico

Dato : 11-08-02 17:49

JNJ wrote:
> [...]
> default (midterstilling) i Windows Media Player
>
> Er der nogen med ligende problemer og selvfølgelig helst løsningen...

Jeg får også sort billed men lyd. Har ingen løsning.
Pico

Fra : JNJ

Dato : 11-08-02 19:02

Hej Pico.

Kan du ikke lige skrive info om OS og hardware?

Fra : Pico

Dato : 11-08-02 20:06

"JNJ" <jnj@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:IEx59.9436$G3.1491422@news010.worldonline.dk...
> Hej Pico.
>
> Kan du ikke lige skrive info om OS og hardware?

OS = Win XP Pro DK, Medieplayer v. 8.00.004477 den der føølger med
XP, mener ikke den er opdateret ?
Procesor AMD 1200 MHz, Bundkort Asus A7M 266, Mam 512 DDR 2100,
grafikkort Asus V7700 DeLuce TV nVIDA GeForce 2 gts 32 MB ram, driver
NVIDA v. 28.32.

Er det ikke sådan nogenlunde hvad du spurgte om ?
Pico