Abit KR7A, XP og Nvidia-problem !
Fra : Lars Toolman Rasmuss~

Dato : 10-08-02 12:00

Hej NG

Jeg savner lidt hjælp til at løse mit driver-problem.

Jeg har flg. opsat

Abit KR7A
Elsa Gladiac 921 DVI (Gf3-ti-500)
Windows XP Pro

Problem: Uanset hvilken Nvidia driver jeg forsøger at installere, rebooter
comp.
i et væk, umiddelbart efter installationen af Nvidia driveren.
Jeg ender hver gang med at gå i fejlsikret tilstand og
afinstallere Nvidia driveren i "tilføj/fjern". Selv Elsa´s egen driver var
slem. Jeg har version 4.37 i 4in1, som jeg installerede først ? (var det en
god rækkefølge ?) Jeg har alle updates til Win XP.

Hvordan får jeg en GeForce3 Ti 500 driver til at køre på Windows XP ?

Toolman