MS Windows
briani 27239
Har nogen oplevet dette
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 10-08-02 09:10

Hej i gruppen,

Har XP pro, i min internet explorer er der sket noget underligt med
"oversigt" altså der hvor sider man har været på kan genfindes.

Men i min "oversigt" gemmes ingenting, der står godt nok ugerne og dagene
men der ligger ikke nogen sider under de enkelte indekser.

Jeg er sikker på at det har virket, hvad kan være gået galt, og hvad kan jeg
jeg evt. gøre for at rette det.

mvh Johnny Haugaard

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 10-08-02 14:46

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men der ligger ikke nogen sider under de enkelte indekser.
>
> Jeg er sikker på at det har virket, hvad kan være gået galt, og hvad kan

Hej Johnny

Tror måske det er fordi IE selv har slettet dem ? Du kan rette det selv...

1) Åbne IE

2) Vælg funktioner og Internatindstillinger.

Her kan du sætte det op.

Mvh

Jimmy