check mail via telmore ?
Fra : Nuggi

Dato : 10-08-02 08:45

Hejsa

Kan man ikke chekke mail hos Telmore via sin mobil ?

Fra : Peter Binderup

Dato : 10-08-02 11:06

Jo jeg henter fint post på min T68i via mit telmore abo.

Jeg ringer op til en TDC modempulje (for at få tildelt en DNS), herefter bruger jeg min mailservers IP adresse til at forbinde mig
til serveren (den version af T68i jeg har har et problem i sin firmware med at oversætte domænenavne).

/Peter

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-08-02 15:18

Hejsa,

[læse email fra tlf]

> Jo jeg henter fint post på min T68i via mit telmore abo.

Hvis du bare mener læse mails er det nemmeste og billigste nok at melde dig
til på TDC's wap-portal: www.tdcmobil.dk. Mail opsætning foregår under et
punkt der hedder Mail og kalender.

Derefter sender du blot en SMS til 842 med teksten BESKEDER. Så får du en
oversigt over mail på alle de tilmeldte POP3-accounts på en gang.

De kan nu læses med BES #

--
Kasper

Fra : Fischer

Dato : 10-08-02 13:34

> Kan man ikke chekke mail hos Telmore via sin mobil ?

Du skriver at du har en mail-konto hos Telmore?

Det er sikkert ikke det du mener, men hvor har du mail-konto - hvilket
abonnement - hvilken mobil - vil du checke med indbygget klient, wap,
ekstern enhed o.s.v.?

Jo flere oplysninger du giver, jo større chance for et brugbart svar.

*Fischer