jubbiiii - Marianne's mirakelkur virker
Fra : Inger Kaya

Dato : 10-08-02 07:46

For nu har Trold fuldt ud accepteret de små - endda så meget at han
vasker dem lidt i ny og næ - noget som han aldrig har gjort med Tinka.

Nu får han ikk engang det beroligende naturmedicin mere. Det er nemlig
ikk nødvendigt. Skønt at det gik så let denne gang.

/ Inger (og mislingerne som er blevet mega frække *SSS*)

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-08-02 08:45

Hej Inger
Ihh hvor dejligt, giv Trold en ekstra krammer fra mig.

ang, mega frække mislinger *GGG* hvorfor skulle
du have det nemmere end os andre )

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Majer

Dato : 10-08-02 10:05

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikk nødvendigt. Skønt at det gik så let denne gang.
>
> / Inger (og mislingerne som er blevet mega frække *SSS*)

Hvad er det for en mirakel-kur, som Marianne har anbefalet??

VH
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 10-08-02 10:39

Det hedder "Bach Rescue Remedy" - der skal til et menneske gives 4
dråber x 4 gange dagligt.... da Trold jo er en kat og ikk har et
voksen menneskes vægt har jeg kun givet ham 1 dråbe dagligt. Men det
funkede virkelig godt. Trold fik det såmænd kun i 3 dage. Allerede 1.
dag virkede det efter få timer...

/ Inger (som er glad for at kende Marianne)

Fra : Majer

Dato : 10-08-02 12:37

> [...]
> voksen menneskes vægt har jeg kun givet ham 1 dråbe dagligt. Men det
> funkede virkelig godt. Trold fik det såmænd kun i 3 dage. Allerede 1.

Øhm... ved ikke lige om det er mig der fatter langsomt men hvad virkede
det mod/for???

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 10-08-02 12:49

Hej Majer

Grunden til Trold fik naturmedicinen var at han var enormt aggressiv
overfor alle omkring ham. Han tollerede ikk andre end ham selv. Så det
medicin han fik skulle få ham til at slappe lidt af. Det medicin
modvirkede stress og angst. Håber det var svar nok for nu ellers skriv
endelig igen.

/ Inger Kaya

On Sat, 10 Aug 2002 13:36:49 +0200, "Majer"

Fra : Majer

Dato : 10-08-02 13:13

> [...]
> medicin han fik skulle få ham til at slappe lidt af. Det medicin
> modvirkede stress og angst. Håber det var svar nok for nu ellers skriv

Hej Inger!!

Tusind tak for svaret. Nu er den feset ind!! Det lyder rigtig nok som en
mirakelkur!! Tillykke med at det virker!!

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-08-02 10:46

Jeg tænkte på om jeg skulle lave noget "fornuftigt" og
lave en artikel til vores hjemmeside om Bach's remedier
og hvad de bruges til/for er der stemning for det ???

Fra : Inger Kaya

Dato : 10-08-02 10:52

YAEHHHHH........... gider du ?

Fra : Mette Jensen

Dato : 10-08-02 10:52

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

> Jeg tænkte på om jeg skulle lave noget "fornuftigt" og
> lave en artikel til vores hjemmeside om Bach's remedier
> og hvad de bruges til/for er der stemning for det ???

Ja!!!! Det synes jeg er en rigtig god ide! Jeg har selv manglede en
sådan.....

Men venlig hilsen Mette

Fra : Kate

Dato : 10-08-02 14:09

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg tænkte på om jeg skulle lave noget "fornuftigt" og
> lave en artikel til vores hjemmeside om Bach's remedier
> og hvad de bruges til/for er der stemning for det ???

Råber yeah, i kor med de andre

Kate

Fra : Ann K

Dato : 10-08-02 14:35

Hejsa.
Øhhhmm - god ide med en artikel på hjemmesiden!
MEN husk nu at skrive at der altså ikke er tale om en mirakelkur, der
virker på ALLE katte!
Vi har i forbindelse med Namacoolas ankomst brugt Bach's på Tjalfe med
en forholdsvis god virkning... han kan ganske vist ikke lide hende, men
han har da accepteret at hun bor her... og går ikke til angreb på hende!
Enkelte gange har vi endda set ham sidde og misse venligt til hende - så
vi fortsætter med Bach's....
Vi har også en gang prøvet stadset på Saga... det var dengang jeg havde
en naiv tro på at hun med tiden kunne lære at acceptere i første omgang
Aske (og på sigt de to andre drenge)... HA!!!! Ikke om en solid doping
med Bach's, Serene-Um, og valerianedråber kunne få Damen til at synes
godt om "det der ækle uldhårede møgkræ, der ikke engang var bange for
hende"...
Så, min konklusion er at Bach's selvfølgelig er værd at prøve... men en
mirakelkur - niks, dét er det ikke! For tro mig - der skal et stort
mirakel til for at Saga skal acceptere andre katte end hende selv!

Mvh Ann

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-08-02 15:55

Hej Ann
Nej selvfølgelig virker det ikke på alle, det er ikke anderledes end
"kemisk" medicin, nogle har gavn af det,
andre har ikke, og dertil kommer at Nødhjælps-remediet
er lige netop det, en nødhjælp "i mangel af bedre" d.v.s.
at det bedste er, at man går ind og kigger på kattens personlighed og
"problemer" og derefter finder/laver et
personligt remedie til lige netop den kat med det bestemte
problem, og igen vil jeg understrege at man bør være
helt sikker på at der ikke ligger sygdom til grund for
problemet, eks.v. urin-blokering ved urenlighed.

Fra : Inger Kaya

Dato : 10-08-02 18:51

Det skal heller ikk forståes sådan at Marianne har sagt til mig at det
var en mirakelkur. Hun foreslog mig at prøve det på Trold. Men jeg
synes det har virket mirakuløst på ham - derfor udtrykket.

/ Inger Kaya

Fra : Jette

Dato : 10-08-02 11:19

"marianne hellemose" skrev:
> Jeg tænkte på om jeg skulle lave noget "fornuftigt" og
> lave en artikel til vores hjemmeside om Bach's remedier
> og hvad de bruges til/for er der stemning for det ???

Jaaaaaa, jubiiii *vifter-med-armene-og-hujer* hihi!

Mvh. Jette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 10-08-02 23:40

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aj2ndj$h55$1@sunsite.dk...
> Jeg tænkte på om jeg skulle lave noget "fornuftigt" og
> lave en artikel til vores hjemmeside om Bach's remedier
> og hvad de bruges til/for er der stemning for det ???

God idé. Og kan du så ikke også skrive lidt om hvor hulen man får fat i det?
For da vi havde fået Basil, og Phumba "gik amok" spurgte jeg både på
apoteket og hos Matas og begge steder gloede de måbende på mig *suk*

Ingen af stederne havde de i øvrigt hørt om Feliway heller, eller FeliFriend
for den sags skyld.

Måske var jeg bare uheldig, og jeg har da set Feliway hos min dyrlæge (som
ligger i Skejbycenteret, samme sted spm Matas/apoteket) men alligevel....

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-08-02 23:52

In article <aj44j2$o8n$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> God idé. Og kan du så ikke også skrive lidt om hvor hulen man får fat i det?
> For da vi havde fået Basil, og Phumba "gik amok" spurgte jeg både på
> apoteket og hos Matas og begge steder gloede de måbende på mig *suk*

Her i byen (Kbh.) har jeg bestemt set det hos Matas. Men jeg ved, at de
forskellige Matasforretninger f.eks. ikke nødvendigvis fører de samme
kosmetikmærker - måske gælder det også andre ting? det jeg tænkte var,
at hvis du kan finde en anden Matas, har de det måske?

> Ingen af stederne havde de i øvrigt hørt om Feliway heller, eller FeliFriend
> for den sags skyld.

Det tror jeg faktisk også kun du kan få hos dyrlægen. Jeg har aldrig
set det andre steder - jo, i kataloget fra Felismir (kattepsykolog og
"kattetings-forhandler") - men det lugter jo også af behandler...

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-08-02 08:11

Hej Lisbeth
Nogle Matas' har Nødhjælpsremediet, men sjældent
de andre, men de fleste helse/naturkost forretninger har
det

Fra : Maria

Dato : 12-08-02 20:20

Hej igen.
Tror i det virker på hunde, for de to bæster jeg har vil ikke tolere de to
små missepiger mine døtre fandt, så de bor ovenpå og hundene nedenunder. Jeg
har lukket det hele af, fordi jeg er bange for at de kommer ned af trappen.
Missehilsen Doris.
"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aj52n4$mm3$1@sunsite.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-08-02 21:20

Hej Doris
Som nævnt før er der nogle det ikke virker på, men jeg
bruger selv Bach's og har kun gode erfaringer med dem
til både mennesker og dyr

Fra : Ann K

Dato : 12-08-02 21:44

Hej Maria.
Du kan sagtens bruge Bach's på dine to hunde.... hvis det ikke virker,
så er det da heldigvis helt uskadeligt
Men husk at Bach's ikke kan erstatte den træning som dine vovser OGSÅ
skal igennem for at acceptere killingerne... midlet kan kun tage toppen
af hundenes reaktioner og derved hjælpe dig til at få ro til at
træne....

Mvh Ann - der også har brugt Bach's til mine vovser