MS Windows
briani 27239
XP PRO hj;lp
Fra : kenneth

Dato : 10-08-02 07:43

efter geninstallation af XP pro er mine data v;k, jeg kan se at pladsen p[
harddisken stadig mangler (alts[ at data er der et eller andet sted )

Men hvordan pokker finder jeg dem igen

Kenneth

Fra : kenneth

Dato : 10-08-02 08:04

forresten er det 23 GB data der ikke kan findes .....

Surt show
Kenneth

Lige et till;gs sp'rgsm[l

Hvordan pokker f[r jeg mine danske tastatur tegn tilbage _

Fra : Edmund

Dato : 10-08-02 09:24

kenneth skrev:

> Hvordan pokker f[r jeg mine danske tastatur tegn tilbage _

Regional and Language Options i controlpanel

Hvad er v,k ??
Har du sat XP til at vise skjulte filer og systemfiler.

--
Mvh Edmund

Fra : kenneth

Dato : 10-08-02 09:53

jeg har løst problemet med ÆØÅ der skulle stå VÆK ;_)

Alle filer vises, og jeg kan se at pladsen ER brugt på HD, men selvom jeg
søger efter filerne kommer de ikke frem.

Da jeg geninstallerede havde jeg 3 valg :
Format i NTFS
Format i FAT 32
Keep current configuration

og jeg valgte den sidste.

Kenneth

Fra : Edmund

Dato : 10-08-02 10:09

kenneth skrev:

> jeg har løst problemet med ÆØÅ der skulle stå VÆK ;_)
>
> Alle filer vises, og jeg kan se at pladsen ER brugt på HD, men selvom
> jeg søger efter filerne kommer de ikke frem.

Der er to ting der skal ændres i mappeindstillinger / vis
Der er også en der hedder beskyttede systemfiler

Kan du se System Volume Information i stifinder som bruges til
system restore

--
Mvh Edmund

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-08-02 14:28

"kenneth" <ja@stiletshop.dk> skrev:
> jeg har løst problemet med ÆØÅ der skulle stå VÆK

Hvordan gjorde du?

Mvh.
Mikael

Fra : Pontiac Power [Nd.Sj~

Dato : 10-08-02 15:24

Jeg var i KONTROLPANEL / SPROG og valgte Dansk