Kattemad sælges billigt!
Fra : Helle Nielsen

Dato : 09-08-02 23:17

Hejsa.

Den anden dag købte vi 10 kg Hill's kattemad til Buster (som vi lige har
mistet!)
Vi har ikke nået at bruge noget af kattemaden men har desværre nået at åbne
posen så nu vil dyrehospitalet ikke taget maden tilbage.
Vi gav 499 kr for kattemaden og sælger den nu for 350 kr.
Vi håber meget på at der er nogen der ude et sted som vil købe det af os da
det virkelig er et godt produkt. Maden er købt specielt til en kastreret
hankat.

Vi bor på Sydfyn.

Vh Helle
__________________________________________________________________ Helle
ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Line Wolff

Dato : 10-08-02 09:03

Ville supergerne købe det, da jeg har en kastereret hankat, men bor desværre
i KBH! Øv Øv

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Helle Nielsen

Dato : 10-08-02 09:40

Vi kunne jo lave en aftale om at sende det hvis du betaler portoen?

Hilsen Helle

Fra : Line Wolff

Dato : 10-08-02 09:53

Skal lige checke hvordan jeg får det hjem fra posthuset og hvad det koster,
så jeg giver besked mandag, ok?

Fra : Helle Nielsen

Dato : 10-08-02 11:29

Helt i orden - kan du ikke skrive til min email fremover? helle@jirty.dk?

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 10-08-02 12:33

Helle Nielsen wrote:
> Hejsa.
>
> Den anden dag købte vi 10 kg Hill's kattemad til Buster (som vi lige har
> mistet!)

Kære Helle

Du har ikke skrevet noget om hvorfor du ikke skal ha en ny kat, så jeg
nøjes med at gætte.

Har du overvejet en indekat? - det _kan_ altså lade sig gøre, kan
fungere fint, være en aldeles kælen kat osv...

Jeg synes bare at det er voldsomt synd hvis du dropper at ha kat fordi
du ikke vil udsætte katten for risikoen ved vejen.

Det kan godt være svært at se en fremtid sammen med en kat når
billederne af den overkørte gamle stadig hænger på nethinden, men jeg
synes at det lyder som om at du har været så glad for at have kat, så du
skal give dig selv den chance at du lige gemmer udstyret væk i et stykke
tid før du træffer den endelige beslutning. *opmuntrende smil*

*trøstekram*

Jesper Brunholm

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 10-08-02 12:43

"[5000] Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in news:aj2thc
$7cc$1@news.net.uni-c.dk:
> Du har ikke skrevet noget om hvorfor du ikke skal ha en ny kat, så jeg
> nøjes med at gætte.

Jamen jamen, det kan da godt være Helle gerne vil have kat igen (og det
synes jeg da hun skal), og kattemad til en kastreret hankat bare ikke er
det optimale foder til en killing.

> Jeg synes bare at det er voldsomt synd hvis du dropper at ha kat fordi
> du ikke vil udsætte katten for risikoen ved vejen.

Yes helt enig.

> *trøstekram*

Også her fra, og vi er sikkert mange nygerrige sjæle der gerne vil høre om
det ender med ny kat.

Carsten Sørensen