MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Udskriv billeder i XP
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-08-02 21:16

Hej !

Jeg har to PC'er - begge med Windows XP - og begge fungerer
normalet fint.

Men der er følgende forskel:

På den ene PC kan jeg gå ind via "Denne computer" og "Drev D" -
og når jeg så går ind i et bibliotek med billed-filer - då dukker
der fluks et punkt op på menuen, der hedder
"Udskriv billeder" - og man kan så åbne en guide, hvor
man kan udskrive billeder - ganske fikst !

Men dette menupunkt får jeg ikke på den anden PC, hvis jeg går
ind i et bibliotek med billed-filer...

Øhh - hvorfor gør jeg ikke det ?

--

Jan Vestergaard
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-08-02 00:04

Højreklik, vælg properties og customize. Fra dropdown menuen vælg
enten Pictures eller Photo Album.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-08-02 13:39

"Jens Peter Karlsen" skrev i en meddelelse
> Højreklik, vælg properties og customize. Fra dropdown menuen vælg
> enten Pictures eller Photo Album.

Jo tak - det virker OK !

Men det irriterer mig lidt at den ene PC tilsyneladende
selv finder ud af det ?

Der kan jeg oprette et hvilken som helst biliotek og
lægge nogle billed-filer derind - og straks jeg skifter
til blibloteket - så får jeg muligheden for at udskrive
billeder.....

Hvis jeg gør det på PC2 - så skal jeg først ind i instillinger
for biblioteket og fortælle at det er billed-bibliotek ligesom
du beskriver.

Det skal jeg IKKE på PC1 - der finder den selv ud af det.....

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-08-02 14:35

Hvis der ligger andet end billedfiler eller billedfiler som WIN XP
ikke kender kan man komme ud for dette.

Fra : Madsen

Dato : 11-08-02 14:39

Jan Vestergaard skrev:

> Hvis jeg gør det på PC2 - så skal jeg først ind i instillinger
> for biblioteket og fortælle at det er billed-bibliotek ligesom
> du beskriver.

Hmm, hvad sker der hvis du stiller en mappe så det virker, som Jens
Peter beskriver, og så går op i Funktioner > Mappeindstillinger > Vis
og klikker på 'Tilføj til alle mapper' eller hvad det nu hedder på
dansk? (her hedder det 'Apply to all folders').

Husker den det så ikke for alle mapper?

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-08-02 18:32

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

>'Tilføj til alle mapper' eller hvad det nu hedder på
>dansk? (her hedder det 'Apply to all folders').

'Anvend på alle mapper'

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 11-08-02 18:39

Peter Loumann skrev:

> 'Anvend på alle mapper'

Okay. Det lyder egentlig også bedre end 'Tilføj til alle mapper'.

Madsen.