MMS udbyder i DK
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 09-08-02 20:23

Hej,

Nogen der sidder med dagens EkstraBladet - der skulle på nogen af de første
side være en www adresse på en mms udbyder i dk.

Vil du lige dele adressen med mig/os?

mvh

Kamran

Fra : Apollo14

Dato : 09-08-02 20:40

www.inaphone.dk

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Apollo14

Dato : 09-08-02 20:40

Wrong det var www.inaphone.com

Fra : Jan Pedersen

Dato : 09-08-02 21:22

> Wrong det var www.inaphone.com

Kan det kun køre over GPRS ??

--
http://www.cuk.dk/
http://www.cuk.dk/salg/

Fra : Kim

Dato : 09-08-02 21:50

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote in message

> Kan det kun køre over GPRS ??
>
> --
> http://www.cuk.dk/
> http://www.cuk.dk/salg/
> Det nemmere at få tilgivelse end
> tilladelse...

ja

--
Kim

Fra : Jan Pedersen

Dato : 10-08-02 05:11

> ja

Ja så er telmore jo ikke meget fordelagtig

Fra : Fischer

Dato : 10-08-02 06:42

> Ja så er telmore jo ikke meget fordelagtig

Nej, hvad er der ved at spare hundredevis af kr. når man ikke kan få MMS?
Så bliver ens mobil jo nærmest ubrugelig .....

*Fischer

Fra : Kim

Dato : 10-08-02 09:26

> Ja så er telmore jo ikke meget fordelagtig

> [...]

Ups læste forkert......

Det kan "også" kører over grps......sorry!

--
Kim

Fra : Apollo14

Dato : 10-08-02 06:45

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> pludrede i news:3d5427f1$0$88398
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Kan det kun køre over GPRS ??
>
> --
> http://www.cuk.dk/
> http://www.cuk.dk/salg/
> Det nemmere at få tilgivelse end
> tilladelse...

Kan oxo kører over GSM, prøv at tjekke opsætningen ud for din
udbyder.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 10-08-02 08:58

> Kan det kun køre over GPRS ??

Nej det kan fint køre over GSM-data, der er dog lidt problemer med at få
sendt de rigtige adgangspunkter ud, men for hvis man selv sætter det op køre
det kanon. Jeg sendte en for 5 min siden

Der var en der spurgte til prisen længere nede...
Indtil videre koster det kun den datamængde der bliver sendt/modtaget med
GPRS eller den tid opkaldet tagrer vis GSM-data. Men senere vil de vist
blive takseret til 3 kr. stk.

Fra : Kim

Dato : 09-08-02 21:49

"Apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> wrote in message

> Wrong det var www.inaphone.com
>
> --
> Kenneth Pedersen aka apollo14

Hvad koster det så at sende en mms?

--
Kim

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 09-08-02 23:25

Hvad er MMS?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-08-02 14:21

> Hvad er MMS?

En avanceret form for SMS hvor du kan sende billeder, musik etc.
Virker kun på nyere telefoner (hvilke skal jeg ikke gøre mig klog på...)

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 10-08-02 14:51

> En avanceret form for SMS hvor du kan sende billeder, musik etc.
> Virker kun på nyere telefoner (hvilke skal jeg ikke gøre mig klog på...)

Nogen af dem er:

N7650
N3510 (Kun modtage)
SE T68i

Andre mærker kommer snart, og der kommer flere mobiler med MMS fra
overstående producenter i nær fremtid.

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 13-08-02 20:54

Hvad er MMS?

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 17-08-02 00:07

Jeg har forsøgt at få opsætningen tilsendt min T68 med GPRS hos
Sonofon, men jeg modtager blot login til sitet. Kan jeg ikke sætte det
op manuelt?

Fra : Birkoff

Dato : 17-08-02 12:18

"Jimmy Damsgård" <noname@SLETMIGnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har forsøgt at få opsætningen tilsendt min T68 med GPRS hos
> Sonofon, men jeg modtager blot login til sitet. Kan jeg ikke sætte det
> op manuelt?
Det er jo kun t68i'eren der kan, men du kan jo få den opgraderet. Og så
hvidt jeg ved kan sonofon slet ikke håndtere MMS endnu.
Jeg ringede til sonofon for en 1½ måned siden, for at høre om de kunne
håndtere mms, hendes svar var "Hvad er MMS", og da hun havde forhørt sig
ved kolleger fandt hun ud af at de ventede for at se om det var noget der
blev brugt.
MVH Janus

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 20-08-02 09:34

"Birkoff" <janus@basicelectronics.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo kun t68i'eren der kan, men du kan jo få den opgraderet. Og så
> hvidt jeg ved kan sonofon slet ikke håndtere MMS endnu.

Det er en T68i.

www.inaphone.com har jeg bedt om at få indstillingerne til Sonofon GPRS
tilsendt, så de forventer vel det fungerer?

/JD