.htaccess: php_value not allowed here
Fra : Jan

Dato : 09-08-02 20:21

Hej NG !

Jeg sidder og arbejder lidt med Gallery fra
http://gallery.menalto.com/index.php
Kan ses her http://gallery.jgni.dk

Men jeg får følgende fejl hele tiden :
http://gallery.jgni.dk/setup/index.php

Det skal sættes i unsafe, og det er ifølge http://info.jgni.dk/

Desuden skal man køre et lille *.bat script. Det gør jeg også. Nogen idéer ?

Det kører på en W2K-maskine

/Jan

--

"Everything You Know Is Wrong !"
"This sense appears to be widespread among mundane teenagers"

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 09-08-02 20:35

"Jan" <jan@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse

> Desuden skal man køre et lille *.bat script. Det gør jeg også. Nogen idéer
?

hvad siger din AllowOverride httpd.conf?

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Jan

Dato : 10-08-02 01:25

> ?
>
> hvad siger din AllowOverride httpd.conf?

AllowOverride Authconfig

Desuden kører jeg Apache 2.0 som (åbenbart) har ry for at være lidt
'drilsyg' ?

/Jan

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 10-08-02 03:17

> Desuden kører jeg Apache 2.0 som (åbenbart) har ry for at være lidt
> 'drilsyg' ?

Må du bare absolut køre Apache 2.0 ? Så vidt jeg ved understøttes denne
version først officielt i PHP 4.3 - hvis det bare er til test formål, så
overvej Apache 1.3.xx.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>