Den hemmelige museklub
Fra : Lene Vang

Dato : 09-08-02 20:04

Hejsa allesammen
jeg ville lige høre om DHMK mødes i Tåstrup, eller om jeg vil være den
eneste med en stofmus på blusen. For jeg vil gerne vide på forhånd om jeg
være dagens joke :)))

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : nitsen

Dato : 09-08-02 20:28

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev
> Hejsa allesammen
> jeg ville lige høre om DHMK mødes i Tåstrup, eller om jeg vil være den
> eneste med en stofmus på blusen. For jeg vil gerne vide på forhånd om jeg
> være dagens joke :)))

Nææææænej - jeg kommer også en tur til Tåstrup og agter sandelig at låne en
mus og bære til almindelig beskuelse *sss*

Mvh

Anita og Agnes der lige nu leger med kattelegetøj af kattepels (hun kan
altså ikke forstå at hendes hale er bag efter hende hele tiden *ggg*)

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 09-08-02 21:01

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in news:aj153v$pqu$1@sunsite.dk:
> Anita og Agnes der lige nu leger med kattelegetøj af kattepels (hun
> kan altså ikke forstå at hendes hale er bag efter hende hele tiden
> *ggg*)

Skrev du ikke tidligere hun var intelligent? :) Det er nu rart at høre hun
trods alt er lidt lig sin søster, jeg kom helt i tvivl tidligere, Fru V kan
også få meget tid til at gå med at ligge ned og cykle rundt i en cirkel for
at få fat i halen, specielt i en nytømt kattebakke så der står grus ud i
alle retninger *suk*

Carsten Sørensen
....og Tortie og Fru V der ligger i ske på deres yndlingssted, bag gardinet
i soveværelset så de kan holde øje med gården for de gad da slet ikke have
den sild slaven kogte til dem da de kom og kiggede med bedende øjne

Fra : nitsen

Dato : 09-08-02 23:10

"Carsten Sørensen" <luno9001@sneakemail.com> skrev

> Skrev du ikke tidligere hun var intelligent? :)

Naah - så store ord tog jeg vist ikke i mit tastatur - jeg postulerede at
hun var klogere end Frode (det siger ikke møj - det er ikke studenterhuen
der trykker der *ggg*)

> [...]
for
> at få fat i halen, specielt i en nytømt kattebakke så der står grus ud i

*fnis' - jep - den hale er ikke til at fange - Agnes gør det dog ikke i
gruskassen - der graaaaaver hun ned til kaneserne så gruset sprøjter -
hvorefter hun samler hvad poterne kan bære og drysser en lille sti hele
vejen ind i stuen *ggg*

mvh

Anita og Agnes der sender potehighfive til sin søster og en stoooor næsemøz
til sin moar Tortie alt imens hun kravler rundt i reolen og på puterbordet
og roder.

Fra : Kate

Dato : 10-08-02 14:01

"Carsten Sørensen" <luno9001@sneakemail.com> wrote in

> [...]
> gardinet i soveværelset så de kan holde øje med gården for de gad
> da slet ikke have den sild slaven kogte til dem da de kom og

Sild bliver godt nok heller ikke modtaget med begejstring her. Dvs nu
er det mange år siden jeg sidst forsøgte mig med det for Sofie, Johan
og Oliwer gloede alle på mig som om jeg var dybt vanvittig. Deres
yndlings fisk er regnbueørred eller sej, andre kan også spises bare
ikke sild.

Kate

Fra : Lene Vang

Dato : 09-08-02 20:44

Ups jeg glemte vist lige at sige at jeg kommer om Søndagen

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : nitsen

Dato : 09-08-02 23:12

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev

> Ups jeg glemte vist lige at sige at jeg kommer om Søndagen

det gør jeg da osse - hmmm - der er da vist kuns katteudstilling om søndagen
er der ikke? Eller har jeg misopfattet noget?

mvh

Anita

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-08-02 09:06

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> skrev...

> det gør jeg da osse - hmmm - der er da vist kuns katteudstilling om
søndagen
> er der ikke? Eller har jeg misopfattet noget?

Hej Anita

Jo, der er kun udstilling om søndagen - men hvis nogen skulle komme om
lørdagen i stedet, er jeg da sikker på, at DARAK vil være glade for at få en
hånd med opstillingen af bure mv.

Nå ja, og jeg kommer også - med eller uden mus, for jeg er ikke helt sikker
på, at jeg kan finde den mus, jeg ellers havde brugt som "DHMk-emblem"
tidligere... I ved, katte... )

Mvh. Camilla

Fra : Grit Wessel

Dato : 09-08-02 23:11

> jeg ville lige høre om DHMK mødes i Tåstrup, eller om jeg vil være den
> eneste med en stofmus på blusen.

Jeg kommer til Tåstrup, men jeg tager ikke mus på. Jeg har tænkt mig at gå
steward, og så har jeg ikke rigtig tid til at snakke så meget, så jeg
tillader mig at tøffe rundt i et hjørne sammen med min dommer og være
asocial
Håber, at I tilgiver mig

> For jeg vil gerne vide på forhånd om jeg
> være dagens joke :)))

Jeg tror nu ikke, at du bliver til grin, selv om du skulle være den eneste
med mus på. Jeg har oplevet "Naaaaj, hvor er det en sød broche - har du købt
den her?"

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Niels Peter

Dato : 09-08-02 23:35

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen
> jeg ville lige høre om DHMK mødes i Tåstrup, eller om jeg vil være den
> eneste med en stofmus på blusen. For jeg vil gerne vide på forhånd om jeg
> være dagens joke :)))

Næhæ - den hemmelige museklub er så hemmelig, at man ikke må fortælle, om
man kommer med mus på

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Line Wolff

Dato : 10-08-02 09:06

Jo, jeg kommer! Må hellere se om jeg kan stjæle en af kattenes pelsmus - jeg
bliver nok ikke populær!

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Majer

Dato : 10-08-02 10:07

> [...]
> jeg ville lige høre om DHMK mødes i Tåstrup, eller om jeg vil være den
> eneste med en stofmus på blusen. For jeg vil gerne vide på forhånd om jeg

Jeg kommer også derind. Skal dog være "føl" hos min opdrætter, så jeg ved
ikke lige hvor meget jeg når. Ender vel med at blive helt ør i hovedet, med
alt det som jeg forventer at lære!

VH
--
Majer