MS Windows
briani 27239
firewire probs
Fra : Christian Catu

Dato : 09-08-02 17:45

Hejsan
Jeg har lige installeret mit firewirte kort igen på min win xp maskine. Det
har været ude i et stykke tid pga manglende pci plads.
Nu kan jeg ikke fgå det igang. I enhedshåndtering er der et ! ud for 1394
Net Adapter, under network adapters. Og når jeg tænder kameraet sker der
ingenting. Det er et Cherri 1394 kort, og det har virket før. Trykker man
egenskaber for 1394 net adapter står der
This device cannot start. (Code 10)

Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.

Jeg kan ikke få det igang.
Nogen der kan hjælpe?

/Catu

Fra : M.N.

Dato : 09-08-02 18:09

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> [...]
> egenskaber for 1394 net adapter står der
> This device cannot start. (Code 10)
>
> Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.

Kik i windows>inf og find msdv.inf og msdv.pfn. Hvis der er et ekstra
filnavn efter f.eks. .1, så fjer det i begge. Det virkede hos mig.

Mogens

Fra : Christian Catu

Dato : 09-08-02 21:12

"M.N." <mogens"FJERN DETTE"@dbs.dk> wrote in message

> "Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
>
> Kik i windows>inf og find msdv.inf og msdv.pfn. Hvis der er et ekstra
> filnavn efter f.eks. .1, så fjer det i begge. Det virkede hos mig.

Det var der desværre ikke!

/Catu