Hjælp søges: Grim Fandango
Fra : Kenneth Larsen

Dato : 09-08-02 17:19

Er faldet over dette lidt ældre, men meget underholdende spil. Sidder nu
meget fast i det.
Jeg er er på en slags gravko inde i en elevator. Jeg skal trykke på en
kontakt inde i elevatoren, og gravkoen skal så gribe fast i et hemmeligt rum
på vej op. Men når man trykker på kontakten, kan jeg ikke nå at sætte mig op
på gravkoen og starte før jeg er kørt forbi. Han prøvet i flere timer, og
har også læst flere forskellige walkthroughs. Men den procedure er vel
rigtig nok, eller har jeg glemt noget. Måske går spillet lidt langsommere,
på grund af ny maskine? jeg ved det ikke. Er der nogen der kan huske det?
Jeg ville sætte stor pris på noget hjælp.
På forhånd tak.

Mvh Kenneth

Fra : Wass Up

Dato : 09-08-02 17:49

"Kenneth Larsen" <jackd@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> på grund af ny maskine? jeg ved det ikke. Er der nogen der kan huske det?
> Jeg ville sætte stor pris på noget hjælp.

Hent patchen.

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 09-08-02 22:45

> Hent patchen.