SMS fra Mega dance 1919
Fra : Kim

Dato : 09-08-02 16:45

Jeg har modtaget SMS fra Mega Dance nummer 1919
Det er noget med at man kan vinde 100.000 kr. man skal besvar nogle
spørgsmål
Fra mandag til fredag for 6 kr/dag. det skal lige siges at jeg aldrig har
tilmeldt min
Hvordan undgår disse SMS'er. Er det lovligt at bare sende ud til alle
mobiltelefoner

Hilsen Kim

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-08-02 14:29

> [...]
> spørgsmål
> Fra mandag til fredag for 6 kr/dag. det skal lige siges at jeg aldrig har

Ja, tak, den har jeg også fået.
Fik du så ikke også nogle beskeder dengang "Baren" kørte på TV3 om at du
skulle stemme på en fyr ved navn René??

> Hvordan undgår disse SMS'er.

MegaDance (hvem det så end er) udsender dem gennem Tele Group Europes gateway
("MegaDance" bliver betalt for at få dig til at deltage i konkurrencen), så
hvis du ringer til TGE på tlf. 7026 2326 kan de blokere dit nummer.
Men husk at det altså er MegaDance der har bedt dem om at sende til dig, så
det er ikke TGE du skal brokke dig til

--
Michael
http://www.vitsms.tk