Agnes - den lille billedhugger - lang roma~
Fra : nitsen

Dato : 09-08-02 16:39

Hej

Lige en lille update på NG Torties Agnes Røvbanan Nielsen *tihi* - jow jow
damen har ændret karakter - derfor det nye fine mellemnavn.

Nu har prinsessen boet hos os i 3 uger - og det er gået stille fremad på en
ganske god måde - damen har ganske vist tisset i sofaen 4 gange og 1 gang på
en dyne - men ellers går det godt med at bruge bakken - hun er vist bare
ligesom et børnehavebarn - når man lige leger godt kan man lisså godt tisse
i bukserne *sss*

Agnes har udviklet sig fra at være en lille rystende bangebuks til at være
en ren hæmoride - og det vel at mærke på alt der har puls *ggg* - vi har
fået et rent kælemonster der vil gøre hvad som helst for en nussetur - ikke
nemt hvis mor lige synz der skal laves noget på PC - så ruller damen sig
bare i mors hænder så tastaturet får spasmer og musen går sukkerkold - hun
er dog god til lige at trykke F1 så mor kan få hjælpeboksen frem - og det i
alle programmer - cursoren skal fanges og hun følger i det hele taget alt på
skærmen og ser også TV med stor fornøjelse. Hun har en motor der snurrer så
snart vi kigger på hende - og det er helt normalt at falde i søvn til en
konstant brummende Agnes der putter så tæt som muligt i mors og fars seng.
Hun er den mildeste - blødeste - kærligste lille misbamse - og Jens er
sikker på at hun slægter sin mor på - og det er jo ikke så ringe *sss*

Agnes er betydeligt mere intelligent end Frode (men han er jo også af hankøn
*gg*)- og hvis der er noget hun vil have fat i skal hun nok finde en
løsning - og det lille stædige monster bliver ved til det lykkes - hendes
store passion er fotografier - de skal slikkes på og tygges i kanten - jeg
tror hun har været billeteringsmaskine i sit tidligere liv - den passion er
vi så ikke helt enige om er en god ide - men uanset hvor godt jeg tror jeg
har gemt den - så skal hun nok finde dem - jooo Agnes er en værre
billedhugger.

Fræseture afholdes der mange af - og hun er en værre springbønne - til trods
for at hun møver rundt på hylder og i vindueskarme er det dog indtil videre
lykkedes hende at bevare nips og urtepotter i hel tilstand. Vores tæer er
jaget vildt og en rigtig juhuting er at ligge på lur under stolen og fange
menneskeben - helst med fuld sømpose - avavav.

Jeg har forsøgt mig med sele og flexline - det hader hun - det får hende til
at krybe i skjul og nægte at komme frem før selen kommer af igen - men hun
skal nok få det lært *ssss*

Frode har desværre stadig ikke accepteret Agnes - han er smækfornærmet og
knurrer og hvæser ad hende - men han gør hende ikke noget - han er vist
egentligt lidt bange for hende *ggg* - men træls er det - han er nemlig også
sur på os og brokker sig raaaruffende i lange baner - han er dog heldigvis
begyndt at være lidt mere inde hos os igen - men putteture på sofaen på mors
mave - næææhææææ ikke når slaverne har anskaffet sig sådan en lille
irriterende pelsting. Agnes er fuldstændig ligeglad med Frode attituder og
prøver ihærdigt at få lov at komme tæt på ham, så det kommer jo nok med
tiden. Fido har vi desværre måtte holde seriøst øje med - han overfalder
hende hvis han kan se sit snit til det - han har dog besluttet sig for at
flytte hjem igen.

Mvh

Anita og Frode der lige kom forbi og Agnes der for en gangs skyld ligger
stille og sover for sig selv.

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-08-02 17:08

Hej Anita
Århh stakkels Frode, jeg håber at han hurtigt opdager
at Agnes ikke er så farlig som hun ser ud, hmm det kan
være at Fido mener at et tobenet irriterende "børnekræ" er at foretrække
fremfor et firbenet irriterende "børnekræ"

Giv dem en nussetur fra mig, Frode må godt få flere

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 09-08-02 23:50

Fra : Kate

Dato : 10-08-02 13:37

> [...]
>
> Mvh. Else - ejeren af et paradistræ, der er ved at være træt af
> sin yoyo-tilværelse "ned på gulvet - op igen, ned på gulvet - op

Hihi, den har jeg også været igennem. Johan ,ente ikke at vindueskarmen
var lavet til blomster og jeg er ganske overbevist om at han rydede den
med vilje. Efter kort tid opgav jeg blomster i vindueskarmen, men de må
altså gerne være i f.eks. reolen. Hvis der slet ikke vaar planter var
der jo ikke noget at "snacke" på

Kate

Fra : Inger Kaya

Dato : 10-08-02 13:50

Hmm man skulle tro at Agnes og Thortía var søstre. Jeg synes jeg kan
genkende lidt meget af Agnes historie i Thortía. *GGG*

/ Inger Kaya

Fra : Kate

Dato : 10-08-02 13:35

Herligt at Agnes har accepteret jer fuldt ud
Det lyder til at der er krudt i den lille, håber at Frode snart kommer
sig over forskrækkelsen og indser at hun nok kan leges med

Kate