Størrelsen...er den vigtig?
Fra : Gudrun

Dato : 09-08-02 16:22

Jeg er nysgerrig...

Når der dyrkes sex gøres det jo med meget forskellige indgangsvinkler
og disse er endda varierende fra gang til gang for nogle...

Det jeg mener er, at nogle anser sex og følelser for at hænge nøje
sammen og kan ikke bare dyrke éngangssex, andre mener det sagtens kan
praktiseres - nogen altid, andre nogen gange - andre igen har helt
andre indfaldsvinkler til det.

Grunden til at jeg nævner ovenstående er, at hvis vi snakker
størrelse, så der der mange som hævder at det ikke betyder noget, når
man elsker hinanden...

For mig er størrelsen på pikken altså ret afgørende... Det uagtet at
jeg har været forelsket så det kimede for ørerne...
Jeg snakker ikke om at den skal være voldsomt stor, men er den lille
kan jeg ganske enkelt ikke synes det er ligeså fedt, som hvis det er
en jeg kan mærke...

Jeg tænder ikke på STORE pikke, men er nok sådan til det
gennemsnitslige og derover, men jeg tænder af når jeg først får
fingrene i manden(s) og så opdager, at den er lille...

Det er næsten tabu at snakke om pikstørrelse for vi skal helst være så
tolerante og der er jo (angiveligt) så mange andre måder at
tilfredsstille kvinden på, så pikstørrelsen har mindre betydning...

Den har altså betydning for mig - hvordan har du det med det?

Knus Gudrun
Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Pita

Dato : 09-08-02 17:29

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tilfredsstille kvinden på, så pikstørrelsen har mindre betydning...
>
> Den har altså betydning for mig - hvordan har du det med det?

Ja det erlige til at give os mænd mindreværdkomplekser. Der findes jo også
kirugiske metoder til at forlænge vores, det kan være det bliver mere
udbredt.

--
Pita

Fra : Gudrun

Dato : 09-08-02 18:11

"Pita" <ged@vip.cybercity.dk> ulejligede sig med at skrive:
[SNIP]

>Ja det erlige til at give os mænd mindreværdkomplekser. Der findes jo også
>kirugiske metoder til at forlænge vores, det kan være det bliver mere
>udbredt.

Det var altså ikke for at give nogle mænd mindreværdskomplekser, men
mere fordi det er politisk ukorrekt at sige højt at man gerne vil have
en pik af rimelig størrelse - men det vil jeg altså gerne...

Der er helt sikkert kvinder som ikke har det som mig, men ovenstående
skal jo bare tages som mit behov... ikke nødvendigvis andres. Det er
bl.a. derfor jeg spørger om det. Jeg vil gerne vide hvordan andre har
det med det...

Det med kirurgisk at forlænge penis er noget jeg ikke ved forfærdeligt
meget om, men det er jo heller ikke noget jeg kan tage stilling til...
Jeg kan sige så meget, at jeg er vældig tilfreds med mine bryster, som
bærer tydeligt præg af et barnefødsler. Mit maveskind ligner et
månekrater med strækmærker efter børnene og mine hofter er brede med
rigelig fedtpolstring, så det er ikke fordi jeg ikke kunne bruge noget
kirurgi ifølge de gængse idealer, men det er ikke vigtigt for mig -
jeg er nemlig vældig tilfreds med det jeg er blevet givet... Det tror
jeg egentlig er det vigtigste, men derfor har vi jo alle præferencer
som kommer til udtryk når vi bl.a. vælger sex-partnere - det er bare
ikke så nemt at se hvad der gemmer sig under tøjet... Jeg bliver så
skuffet hvis den er for lille - måske du bliver skuffet hvis brysterne
hænger, maveskindet er blødt eller andet...
Knus Gudrun

Fra : Kim Norgaard

Dato : 09-08-02 20:04

Gudrun wrote:
> Det var altså ikke for at give nogle mænd mindreværdskomplekser, men
> mere fordi det er politisk ukorrekt at sige højt at man gerne vil have
> en pik af rimelig størrelse - men det vil jeg altså gerne...
Det var også engang politisk ukorrekt at ønske sig større bryster hvis
man var kvinde. Det kan være det engang i nær fremtid blir ganske
normalt at tale om og udføre operationer der ændrer pik-størrelsen..
hvem ved.

> Jeg bliver så skuffet hvis den er for lille - måske du bliver skuffet
> hvis brysterne hænger, maveskindet er blødt eller andet...
Folk er jo forskellige. Lissom der er kvinder der kan li små eller store
pikke, så er der mænd der har det på samme måde med bryster, maver, ører
og whatnot. Der er ikke noget galt i at være totalt egoistisk når det
kommer til at vælge en partner, IMO. Faktisk tror jeg de fleste gode
forhold har taget udgangspunkt i egoisme, og så senere hen har udviklet
sig til noget uselvisk. Det gælder for såvel sexuelle som emotionelle
ting.

--
Kim Norgaard
Copenhagen/Denmark

Fra : Pita

Dato : 09-08-02 20:15

> [...]

> mere fordi det er politisk ukorrekt at sige højt at man gerne vil have
> en pik af rimelig størrelse - men det vil jeg altså gerne...

Det var jeg da også klar over, men som Amie wrote in message
længere nede i tråden, """CITAT"""

Tabu er det fordi drenge tror de har en lille en. Det er der faktisk ikke så
mange der har. Jeg tror at gennemsnitligt så er den danske mand lige den
størrelse som piger vil have. Så drenge... i skal ikke være bange.. i er
store nok *S*

"""SLUT"""

Det synes jeg kun at jeg kan tilslutte mig, og håber så også at jeg hører
til gennemsnittet, kæresten har da ikke klaget endnu. *s*. Men hvis jeg lige
tænker tilbage, så har vi drenge altid fået tudet ørerne fulde af at, det er
ikke størelsen men gørelsen. Jeg ved godt vi lever i en mandeverden, eller
har i hvert fald gjort. Så har det sådan set været lidt, kender ikke så
mange fremmedord, en form for ufair, og så alligevel ikke, hvis nu kvinder
havde haft lidt mere at sige. Jeg er ikke mandshuvinist (ordbogen virker
ikke) ej heller tilhænger af feminisme, det skal være lige, på de punkter,
hvor der ikke er noget fysisk at sætte fingre på. Det var OffTopic. men man
kan godt føle sig lidt ført bag lyset - vi har levet i en god tro.
Selvfølgelig skal i da have lov til at yttre jer med at I gerne vil have en
stor og en, og jeg under jer det også. Ligesom nogle mænd gerne vil have
store bryster og andre, som mig, vil gerne have nogle tilpas små .

> [...]
> skuffet hvis den er for lille - måske du bliver skuffet hvis brysterne
> hænger, maveskindet er blødt eller andet...

Nej jeg ved heller ikke meget om forlængelse af penis'er og håber heller
ikke det bliver aktuelt for mig, men vi er nu engang blevet udstyret med det
vi nu har, har har man ikke udstyr af den rette størelse, så mu man ju tage
værktøj i brug - elsker man virkelig en person, så tror jeg heller ikke det
er det der er problemet.

--
Pita

Fra : Mirian

Dato : 09-08-02 18:10

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er nysgerrig...
>
> Når der dyrkes sex gøres det jo med meget forskellige indgangsvinkler
> og disse er endda varierende fra gang til gang for nogle...

jeps ellers ville det jo blive kedeligt hvis det var det samme hele tiden

> [...]
> sammen og kan ikke bare dyrke éngangssex, andre mener det sagtens kan
> praktiseres - nogen altid, andre nogen gange - andre igen har helt

Jeg mener ikke at sex og følelser hænger sammen. Men det er da dejligt at
have begge dele på en gang!

> Grunden til at jeg nævner ovenstående er, at hvis vi snakker
> størrelse, så der der mange som hævder at det ikke betyder noget, når
> man elsker hinanden...

Det kan godt være man elsker hinanden uanset størrelsen, men jeg tror ikke
på at nogen vil stille sig tilfreds med et dårligt sex liv pga af
størrelsen, de ville nok søge andre græsgange med henhold til sexlivet
ihvertfald!

> [...]
> Jeg snakker ikke om at den skal være voldsomt stor, men er den lille
> kan jeg ganske enkelt ikke synes det er ligeså fedt, som hvis det er

Jeg var engang i seng med en skide sød fyr, men da jeg så og mærkede hvor
lille den var så droppede jeg hurtigt tanken om at få et forhold til ham,
jeg var slet ikke tilfreds, og det går ikke for mig, jeg synes sex er meget
vigtigt også størrelsen!

> Jeg tænder ikke på STORE pikke, men er nok sådan til det
> gennemsnitslige og derover, men jeg tænder af når jeg først får
> fingrene i manden(s) og så opdager, at den er lille...

Jeg kan også bedst lide dem i gennemsnit størrelse, hvis de er for store kan
det faktisk godt gøre lidt ondt og det tager lidt det sjove af det!

> Det er næsten tabu at snakke om pikstørrelse for vi skal helst være så
> tolerante og der er jo (angiveligt) så mange andre måder at
> tilfredsstille kvinden på, så pikstørrelsen har mindre betydning...

øhh.. måske har det noget at gøre med kvindeundertrykkelse! kvinder har
altid skulle være tolerante og finde sig i mandens dominans. Vi har aldrig
måtte sige fra! Måske er det på tide vi siger fra og begynder at tænke på os
selv og ikke bare nøjes...

> Den har altså betydning for mig - hvordan har du det med det?

"Stor" betydning for mig også
MVH Mirian

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 09-08-02 19:12

> [...]
betydning...

> Den har altså betydning for mig - hvordan har du det med det?

Jeg har det nøjagtig lige som du, Den skal være så man kan mærke
den - uden at den er for stor.

Jeg tænder totalt af på en lille pik, og en kæmpe kan jeg ikke
klare - men vil da gerne nyde synet *GF*

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Mathias

Dato : 14-08-02 20:58

"J¤mfruen\)" <jomfru_d@worldonline.dk> wrote in news:KvT49.8493$G3.1164455
@news010.worldonline.dk:

> Jeg tænder totalt af på en lille pik, og en kæmpe kan jeg ikke
> klare - men vil da gerne nyde synet *GF*

Typisk

MVH Mathias

Fra : Amie

Dato : 09-08-02 19:47

Hejsa

> Jeg er nysgerrig...

Det er jeg også *S*

> Når der dyrkes sex gøres det jo med meget forskellige indgangsvinkler
> og disse er endda varierende fra gang til gang for nogle...

Det skulle det jo også.. ellers går det jo hen og bliver ret kedeligt *S*

> [...]
> sammen og kan ikke bare dyrke éngangssex, andre mener det sagtens kan
> praktiseres - nogen altid, andre nogen gange - andre igen har helt

Det er jo så forskelligt.. jeg personligt har intet imod engangs knald og
har da også "levet" af dem i flere år a gangen. Min lillebror derimod kan
slet ikke engangsknald. Han går gerne uden sex i et år, fordi han ikke har
en kæreste. Heldigvis for ham har han nu fundet kvinden i sit liv og de er
lige blevet gift i lørdags *S*

> Grunden til at jeg nævner ovenstående er, at hvis vi snakker
> størrelse, så der der mange som hævder at det ikke betyder noget, når
> man elsker hinanden...

Nu har jeg kørt rundt med dildoparty i et par år, og det er jo som regel et
af de emner, der bliver taget op når tøserne er samlet. Det er min erfaring
( ud fra alle de tøser jeg snart har været ude hos hehe ) at størrelsen er
meget vigtigt. Man vil ikke have en kæmpe, men hvis de er for små, så er der
intet ved det. Det kan man også se på de dildoer, som de køber. De store er
ikke noget hit. De vil have en helt normal størrelse.

> [...]

store nok *S*

> Den har altså betydning for mig - hvordan har du det med det?

Det er skam også meget betydende for mig.. så du er ikke alene *S*

Amie

Fra : Gudrun

Dato : 09-08-02 20:28

"Amie" <malene@dildoparty.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hejsa

>Det er jeg også *S*

En sund egenskab...

[SNIP]

> [...]
>intet ved det. Det kan man også se på de dildoer, som de køber. De store er
>ikke noget hit. De vil have en helt normal størrelse.

Okay, med dit erfaringsgrundlag er det jo interessant nok *G*

> [...]
>mange der har. Jeg tror at gennemsnitligt så er den danske mand lige den
>størrelse som piger vil have. Så drenge... i skal ikke være bange.. i er

Hmmm, jeg oplever nu, at der er mange som har en lille én, men er
måske for godt vant hjemmefra...

Vi leger men en ekstra mand herhjemme og jeg har dælme (meget mod min
tidligere overbevisning) måttet sande, at det er nødvendigt at spørge
om størrelsen, for jeg gider simpelthen ikke dem der er "for små"...

>Det er skam også meget betydende for mig.. så du er ikke alene *S*

Tænkte jeg nok, at jeg ikke var...

Knus Gudrun

Fra : The Great Cornholio

Dato : 09-08-02 19:53

Gudrun skrev: (messageID: <news:cgm7lugbok3gda5ntf8l4sv6vand497hvm@
4ax.com>)

> Den har altså betydning for mig - hvordan har du det med det?

Når vi nu snakker om størrelse, er det så vigtigst med tykkelsen eller
længden?

For mig (som mand) er det bedst, hvis jeg kan mærke der bliver "taget fat
om den" - altså den rette kombination af min tykkelse og hendes bredde.
Friktion, baby. Yearh! *SF*

Derimod giver det mig ikke den store nydelse at banke imod loftet -
hvilket jeg lader mig fortæller heller ikke er til kvindens udelte
fornøjelse. Så længden er ikke det vigtigste(?) (Forudsat selvfølgelig,
at den trods alt heller ikke er FOR kort...)

Håber at blive lidt klogere.

--
The Great Cornholio

Fra : Gudrun

Dato : 09-08-02 20:32

The Great Cornholio <none.of@your.business> ulejligede sig med at
skrive:

>Når vi nu snakker om størrelse, er det så vigtigst med tykkelsen eller
>længden?

Tykkelsen - klart der!

>For mig (som mand) er det bedst, hvis jeg kan mærke der bliver "taget fat
>om den" - altså den rette kombination af min tykkelse og hendes bredde.
>Friktion, baby. Yearh! *SF*

Tilslutter mig ubetinget...

> [...]
>fornøjelse. Så længden er ikke det vigtigste(?) (Forudsat selvfølgelig,
>at den trods alt heller ikke er FOR kort...)

Min erfaring er, at der ofte er sammenhæng (ikke altid) mellem længde
og tykkelse, så er den lang, er den som regel også dejligt tyk...

Jeg nyder bestemt heller ikke at nogen "banker mod loftet" og synes
faktisk det gør ualmindeligt ondt medmindre jeg er meget tændt - så
glemmer jeg alt omkring mig og "er bare"...

Jeg vælger klart tykkelse fremfor længde... hvis jeg altså skal
vælge...

>Håber at blive lidt klogere.

Håber det er sket, men mon ikke der kommer flere bud *S*

Knus Gudrun

Fra : Jan A Hansen

Dato : 09-08-02 23:03

> [...]

> faktisk det gør ualmindeligt ondt medmindre jeg er meget tændt - så
> glemmer jeg alt omkring mig og "er bare"...

En liderlig sæk ?

Fra : Clark Kent

Dato : 09-08-02 23:38

"Jan A Hansen" <Tigerdyr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev

> En liderlig sæk ?

Hoho, den sad.

Fra : Tomas O.

Dato : 10-08-02 00:00

Clark Kent skrev:

SNIP

> Hoho, den sad.

Du er offtopic og tonen i dit idlæg er imod god moral og etik.

Læs venligst fundatsen for dk.snak.seksualitet og stop dine
personlige indlæg i denne gruppe.

Være venlig at være ontopic for fremtiden

FUT dk.admin.netikette
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Clark Kent

Dato : 10-08-02 00:27

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Læs venligst fundatsen for dk.snak.seksualitet og stop dine
> personlige indlæg i denne gruppe.
>
> Være venlig at være ontopic for fremtiden

Undskyld, nådige herre, næste gang jeg poster off-topic her, omhandler det
min kanariefugls død.

Fra : Tomas O.

Dato : 10-08-02 00:31

Clark Kent skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Undskyld, nådige herre, næste gang jeg poster off-topic her,
> omhandler det min kanariefugls død.

Du er stadig offtopic.

Vil du ikke være så venlig at holde dine offtopic indlæg ude af
dss og holde dem i de dertil indrettede grupper?

XFUT dk.admin.netikette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-08-02 01:44

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns9266F7BE6E17IMP@teledanmark.dk>...

> Du er stadig offtopic.

Du er osse offtopic, vil du være rart at emaile de slags fremover.

Fra : Tomas O.

Dato : 10-08-02 00:01

Jan A Hansen skrev:

> "Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev

> En liderlig sæk ?

Din bemærkning er nedsøttende og hører ikke hjemme i denne gruppe.

Læs venligst om brugen af usenet her www.usenet.dk

FUT dk.admin.netikette

Fra : Sanne Bülow

Dato : 09-08-02 23:58

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> scribbled:

> The Great Cornholio <none.of@your.business> ulejligede sig med at
> skrive:

Ja jeg har da været sammen med en del forskellige mænd i min tid og har kun
oplevet en, hvor den var for lille, men det var altså virkelig også slemt,
den var faktisk så lille, at jeg fik et chok da jeg endelig fandt den, men
fyren havde så fundet andre måder at *overleve* på for wow hvor kunne han
bruge alt andet *SF*.

> Tykkelsen - klart der!

> Tilslutter mig ubetinget...

Ja der må godt være lidt at tage fat om

> [...]
> faktisk det gør ualmindeligt ondt medmindre jeg er meget tændt - så
> glemmer jeg alt omkring mig og "er bare"...

Ser vi bort fra microstørrelser, vil jeg faktisk hellere have en der er
mindre, da jeg ofte oplever store problemer med denne banken, f.eks er det
næsten umuligt sammen med min mand at blive taget bagfra, og så er det altså
næsten ligemeget hvor tændt jeg er, så skal der nok blive slukket for
lysten.

> Jeg vælger klart tykkelse fremfor længde... hvis jeg altså skal
> vælge...

Jeg vil faktisk helst have en mindre, men trods alt hellere tykker end
længere.

> Håber det er sket, men mon ikke der kommer flere bud *S*

Jo jo her er da et

Knus
--
Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;

Fra : Gudrun

Dato : 10-08-02 09:34

"Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk> ulejligede sig med at skrive:

> [...]

>fyren havde så fundet andre måder at *overleve* på for wow hvor kunne han

Jo... Dem har jeg også mødt - altså dem der kan kompensere for den
manglende størrelse, men det gør det altså ikke helt for mig...

[SNIP]

> [...]
>næsten ligemeget hvor tændt jeg er, så skal der nok blive slukket for

Ja, det kan gøre pokkers ondt...

>Jeg vil faktisk helst have en mindre, men trods alt hellere tykker end
>længere.

Uha ja - det skal mærkes, skal det...

Knus Gudrun

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-08-02 13:10

> Ja, det kan gøre pokkers ondt..

ja jeg må altså indrømme at jeg jo godt kan lide når den "rammer loftet" så
at sige*G*
naturligvis gør det nas på "den tid" af måneden... men ellers er det da
absolut noget af det fedeste*G*

> Uha ja - det skal mærkes, skal det...

jeg vil ikke kunne vælge mellem det ene og det andet*G* jeg vil helst have
det hele....
en kort og tyk er næsten lige så slem som en lille og tynd*G*

det hele skal helst gå op i en højere enhed synes jeg....

jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert både ultra små og ekstremt
store..... men uanset så foretrækker jeg den der ligger over middel i både
"højde og drøjde"*G*

knus sabina

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-08-02 21:35

[The Great Cornholio | 09 Aug 2002 18:52:58 GMT]

>Når vi nu snakker om størrelse, er det så vigtigst med tykkelsen eller
>længden?

Hvis man, som jeg, helst sutter pik, er en der er lidt længere og lidt
tynderer, faktisk nemmere at arbejde med end en der er lidt kortere og
lidt tykkere.

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Nette

Dato : 12-08-02 02:49

"Gudrun" wrote
> Den har altså betydning for mig - hvordan har du det med det?

Jamen jeg mener kort og godt, at man "bare" kan øve sine muskler, sådan man
selv kan stramme om en lille pik.
Hvis jeg ikke aktivt deltager med mine muskler, så kan jeg heller ikke få
noget ud af en lille pik, men når jeg flittigt bruger dem, forøger jeg
følelsen, både ved mig selv og ved min partner, uanset hans størrelse.

Jeg mener ikke det er politisk ukorrekt at sige, at man gerne vil have en
stor pik. Jeg mener bare at det er irellevant om den er lille elller stor.

Jeg synes ikke den skal forlæges via operation ( Forøvrigt er det ikke
længden, men breden der betyder noget for mig). På samme måde synes jeg
heller ikke at kvinder skal få lavet større bryster pga. selvværd med mindre
de virkelig har et vaskebræt. Dem der har en str. B-skål eller over synes
jeg skal være glad og tilfreds med det de har.
Begynder man først at ændre sit udseende via operationer, så mister man sin
naturlighed. Og når jeg på gaden ser en pige med nye bryster, kan jeg ikke
lade være med at se ind bag ved og tænke at hun er en stakkel, fordi hun er
nød til at gøre sine bryster synlige for at få selvtillid.

Jeg ved det virker lidt sort/hvidt, men sådan er min holdning til den slags
nu engang

Nette

Fra : Gudrun

Dato : 12-08-02 07:01

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

>"Gudrun" wrote
>
>Jamen jeg mener kort og godt, at man "bare" kan øve sine muskler, sådan man
>selv kan stramme om en lille pik.

Ja, du har ret - den mulighed foreligger... Altså at man selv kan
stramme om den...

>Hvis jeg ikke aktivt deltager med mine muskler, så kan jeg heller ikke få
>noget ud af en lille pik, men når jeg flittigt bruger dem, forøger jeg
>følelsen, både ved mig selv og ved min partner, uanset hans størrelse.

Her er det så jeg lige reagerer, for jeg bruger også mine muskler
aktivt, men ville intet få ud af at skulle koncentrere mig om at
spænde musklerne for at mærke at der er en pik...
Hvordan slapper du så af, giver dig hen og bare nyder? Jeg tror ikke
jeg ville kunne "give slip" i samme grad, hvis jeg hele tiden skulle
være fokuseret på at klemme for at mærke hvad vi er i gang med, men
måske det bare er mig - eller jeg har misforstået dig...

Jeg har prøvet at være sammen med fyre, hvor det ville være nødvendigt
med et konstant pres/tonus for at mærke at han var indenfor - det er
altså ikke spændende IMO...

>Jeg mener ikke det er politisk ukorrekt at sige, at man gerne vil have en
>stor pik. Jeg mener bare at det er irellevant om den er lille elller stor.

Okay... Deri er vi altså ikke enige...

> [...]
>de virkelig har et vaskebræt. Dem der har en str. B-skål eller over synes
>jeg skal være glad og tilfreds med det de har.

Jeg er enig...

> [...]
>lade være med at se ind bag ved og tænke at hun er en stakkel, fordi hun er
>nød til at gøre sine bryster synlige for at få selvtillid.

Her er jeg til gengæld ikke enig. Jeg ville aldrig tænke om en anden
person, at hun er en stakkel fordi hun har valgt at få lavet nye
bryster...
At få lavet bryster er et dybt personligt valg. Jo, der findes nogle
piger, som får lavet større bryster udelukkende på baggrund af dårligt
selvværd/ingen selvtillid - men at de er stakkels...hmm
De bliver først anstrengende når de ikke ka' "se skoven for ba'r
bryster" - altså ikke kan fokusere på andet end de nye bryster. Har de
det godt med dem, omgås dem naturligt - ser jeg ingen problemer i at
de vælger at få lavet nye bryster. At jeg så aldrig selv ville vælge
det, gør ikke mig til smagsdommer - fred være med dem...

>Jeg ved det virker lidt sort/hvidt, men sådan er min holdning til den slags
>nu engang

Ja - og ovenfor har du fået min *S*

Knus Gudrun

Fra : Nette

Dato : 12-08-02 11:09

"Gudrun" wrote
> [...]
> være fokuseret på at klemme for at mærke hvad vi er i gang med, men
> måske det bare er mig - eller jeg har misforstået dig...

Nej, du har ikke misforstået mig. Men jeg tror måske at du ( og MANGE andre)
kan træne muskelen endnu bedre´end de selv går ud fra.
Jeg har trænet min muskel så godt op, at jeg ikke behøver tænke på eller
anstrenge mig for at bruge den.
Jeg har brugt mange år på det, men går det alene 3 uger, hvor jeg ikke har
træner den, kan jeg/min faste partner mærke forskellen.

Jeg har trænet den så godt, så den faktisk strammer pr. automatik og derved
giver os begge stor nydelse.
Men hvis jeg skulle ligge og koncentrere mig om at stramme, så ville jeg
heller ikke få noget ud af det.

Jeg træner på alle tidspunkter af døgnet. Når jeg sidder i bussen, når jeg
står i køen i supermarkedet, når jeg snakker i telefon.

> Jo, der findes nogle
> piger, som får lavet større bryster udelukkende på baggrund af dårligt
> selvværd/ingen selvtillid - men at de er stakkels...hmm

Det mener jeg, at de har. Hvorfor ellers fokusere så meget og ofre så mange
penge på den slags? De har da andre værdier, som de burde kunne trække frem.
Kan de ikke se andre værdier end deres fysisk plasktikopererede bryster, så
mener jeg at de har et problem med dem selv.

Desuden...hvis de synes en Dskål ser pænere ud end en Bskål, så synes de vel
også at min Bskål er grim/lille. De synes det mest naturlige er en Dskål,
men de glemmer at naturen er smuk i dens forskelligheder og ikke i
lighederne eller i kampen om at være den bedste..
( Lidt kringlet skrevet, håber du forstår,hvor det er jeg vil hen)

Nette

Fra : Gudrun

Dato : 12-08-02 15:02

> [...]

>Nej, du har ikke misforstået mig. Men jeg tror måske at du ( og MANGE andre)
>kan træne muskelen endnu bedre´end de selv går ud fra.

Tjaaaa...måske... afhængigt af hvad du mener med at træne den...

Jeg har nu altid gennem årene haft problemer den anden vej...
Nemlig at jeg gik og strammede konstant og derfor også oplevede at jeg
i stressede perioder af mit liv fik myoser i skeden, så hvis det
handler om at kunne beherske og ikke træne musklerne tror jeg vi er
enige, men det har jeg nu lært og tror jeg har ret godt styr på hele
muskulaturen i skede/bækkebund m.m.

Jeg er gået fra at være uendeligt fokuseret på de muskler til netop at
skulle lære at give slip og ikke fokusere på om jeg slapper af eller
strammer dem, så de har fyldt rigeligt i mit liv... De skal ikke fylde
mere...

> [...]
>giver os begge stor nydelse.
>Men hvis jeg skulle ligge og koncentrere mig om at stramme, så ville jeg

Nej, netop... Eller for den sag skyld koncentrere dig om at give slip
på musklerne...

> [...]
>Kan de ikke se andre værdier end deres fysisk plasktikopererede bryster, så
>mener jeg at de har et problem med dem selv.

Ja, de har sikkert problemer med sig selv og selvværd, men at møde dem
med at de er "stakkels" er efter min mening ikke vejen frem - blot det
jeg ville pointere...

Et dårligt udgangspunkt for ligeværd, syntes jeg...

> [...]
>lighederne eller i kampen om at være den bedste..
>( Lidt kringlet skrevet, håber du forstår,hvor det er jeg vil hen)

Jeg forstår dig så udemærket, er enig og hvis du kigger tilbage i
indlæggende vil du se, at jeg faktisk er meget tilfreds med at tiden
også gør krav på min krop...

Mangfoldighed gør det spændende at leve, ikke sandt...

Knus Gudrun

Fra : Sott

Dato : 12-08-02 17:08

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Nette :0)

> [...]
derved
> giver os begge stor nydelse.
> Men hvis jeg skulle ligge og koncentrere mig om at stramme, så ville jeg

Jeg har også altid trænet min skedemuskulatur, men resultatet
efter tre fødsler er alligevel, at jeg ikke er så stram som før,
medmindre jeg virkelig strammer til. Min træning gør at jeg
ikke har problemer med underlivet, som nogle desværre slås
med pga. overvægt gennem årtier og fødsler osv. Men min
kusse bliver altså bare aldrig som da jeg var 15 år igen, og
da slet ikke når jeg f.eks. er vild med fist-fucking

Det der med at den strammer pr. automatik, det kan jeg slet,
slet ikke genkende - når jeg når det famøse punkt, hvor min
krop føles som rendyrket liderlighed, så oplever jeg det tvært-
imod som om hele min kusse og mit underliv "åbner" sig og
mit "indre" presser mod mandens pik (drønsvært at forklare
egentlig *G*). Min muskulatur virker derudover mere som
en pulserende åben og lukken under et samleje, altså indtil
det punkt, hvor jeg bare føler mig helt vildt "åben".

> Jeg træner på alle tidspunkter af døgnet. Når jeg sidder i bussen, når
jeg
> står i køen i supermarkedet, når jeg snakker i telefon.

På et tidspunkt tænker man jo ikke over det længere, så gør
man det bare... men jeg tror nu ikke, at jeg træner så meget
som dig. Jeg er i hvert fald ikke bevidst om det så - måske
jeg skulle begynde at være mere opmærksom på det.

Når det er sagt, så foretrækker jeg helt klart også en pik der
kan mærkes både i længde og i tykkelse - og jeg kan tilslutte
mig Sabina's udtalelse om, at det såmænd er dejligt "når den
banker mod loftet"....

Jeg har faktisk været sammen med en del mænd, og jeg kan ikke
huske at der har været en eneste, hvor jeg har spekuleret over
størrelsen, så jeg synes nok, når alt kommer til stykket, at en
helt almindelig pik er bare helt fint - men hvis jeg "oplevede"
en lille en, så ville jeg nok stå af.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Nette

Dato : 13-08-02 01:02

"Sott" wrote
>Men min kusse bliver altså bare aldrig som da jeg var 15 år igen, og
> da slet ikke når jeg f.eks. er vild med fist-fucking

Nej, den slags sætter selvfølgelig sine grænser for stramheden

> oplever jeg det tvært-imod som om hele min kusse og mit underliv "åbner"
sig og
> mit "indre" presser mod mandens pik (drønsvært at forklare
> egentlig *G*).

Nej, jeg kan godt fornemme, hvad det er du mener. Og sådan kan jeg også føle
det, men alligevel kan jeg sagtens stramme....Men når du tænder på at få en
hånd op, så tænder du vel også på at være helt åben, og hvis det ligger
naturligt for en, så strammer man vel ike epr. refleks???

> [...]
> som dig. Jeg er i hvert fald ikke bevidst om det så - måske
> jeg skulle begynde at være mere opmærksom på det.

Faktisk begyndte jeg at gøre det for ikke at ende med at blive
senge-trusse-og-alt-muligt-andet-væder, når jeg bliver gammel. Men det
hjælper åbenbart på mere end lige DET problem

> og jeg kan tilslutte
> mig Sabina's udtalelse om, at det såmænd er dejligt "når den
> banker mod loftet"....

Nu er der jo forskel på en lille pik og en stor hånd, og da du tænder på det
sidste, er det måske meget logisk, at du søger den følelse i en pik også??
( Jeg ved ikke om man ønsker den samme følelse ved begge ting, men måske??)
Personligt kan jeg nu ikke have at den rammer for dybt, det gør meget ondt.

> men hvis jeg "oplevede" en lille en, så ville jeg nok stå af.

Minder mig om at vi slet ikke har difineret, hvad en lille een er, for
selvfølgelig har jeg også grænser. En på tykkelse med min finger, ville nu
nok heller ikke sige mig ret meget, selv om jeg har fuld kontrol over mine
muskler dernede. Men det er nu vidst også de færreste mænd der er udstyret
med en på den størrelse.

Altså: Hverken for stor eller for lille til mig. Så kan den nemlig også
bruges til de andre huller, uden at det gør ondt eller giver
brækfornemmelser

Nette

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 13-08-02 07:29

> [...]
ligger
> naturligt for en, så strammer man vel ike epr. refleks???

Jeg har det lidt ligesom sott, at når det hele bliver hedt så
ønsker jeg bare at modtage. Jeg er ikke til fistfucking - og har
undervist i bækkenbundsøvelser igennem de sidste 12 år, så jeg har
veltrænede muskler i skeden. Alle disse ting i forening, gør at
jeg helt naturligt følger pikkens rytme og griber om den med
musklerne i skedevæggen. Men jeg føler ikke samme
tilfredsstillelse hvis det er en lille pik, som en af
normalstørrelsen.

> Faktisk begyndte jeg at gøre det for ikke at ende med at blive
> senge-trusse-og-alt-muligt-andet-væder, når jeg bliver gammel.
Men det
> hjælper åbenbart på mere end lige DET problem

Ja, mange af de kvinder jeg gennem årene har undervist, har
trukket mig til side og lidt småfnisende fortalt at de har fået et
bedre "hjemmeliv" efter de for alvor er begyndt at træne
bækkenbunden, så det kan varmt anbefales.

> [...]
over mine
> muskler dernede. Men det er nu vidst også de færreste mænd der

For mig er en lille pik, en der er på størrelse med en normal
mands finger. Hvis pikken er for tynd - føler jeg ikke samme
tilfredsstillelse i at "gribe ham" som hvis den er normaltykkelse.
Og min erfaring er at en for kort pik falder ud hele tiden, eller
også er der ikke rigtigt plads til bevægelse. Det værste ved en
kort pik er, at den ofte kan komme til at virke som en cykelpumpe,
og pumpe skeden fuld af luft og så står jeg af - det er simpelthen
noget af det værste jeg ved.

kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Nette

Dato : 13-08-02 22:57

"J¤mfruen)" wrote
> Jeg har det lidt ligesom sott, at når det hele bliver hedt så
> ønsker jeg bare at modtage.

Ok, måske er der der forskellen ligger.- Min natur siger mig at jeg aktivt
skal vdeltage, sådan det ikke blive rham der styrer og gør alt arbejdet

> [...]
> musklerne i skedevæggen. Men jeg føler ikke samme
> tilfredsstillelse hvis det er en lille pik, som en af normalstørrelsen.

Strammer du ikke automatisk indtil du får godt tag om den?
Det er nemlig det jeg gør

> [...]
> bedre "hjemmeliv" efter de for alvor er begyndt at træne
> bækkenbunden, så det kan varmt anbefales.

Kune du ikke give de kære mænd herinde en lektion i hvordan DE strammer
deres muskel op også? Mange mænd tror nemlig ikke at det er noget de bør
gøre og deres kvbinder vil sikkert være lykkelige for det

> [...]
> kort pik er, at den ofte kan komme til at virke som en cykelpumpe,
> og pumpe skeden fuld af luft og så står jeg af - det er simpelthen

*LOL*......Aj, det er ikke pænt at grine, men det lyder altså lidt sjovt.
Det har jeg aldrig prøvet....
Selvfølgelig skal den kunne nå op og ramme min blære, men det tror jeg
faktisk godt at et par fingre kan, hvis de er lidt længere end mine egne.

Nette

Fra : ¤

Dato : 14-08-02 15:04

On Tue, 13 Aug 2002 23:56:46 +0200, "Nette"
<nette98get2net@hotmail.com> wrote:

>Kune du ikke give de kære mænd herinde en lektion i hvordan DE strammer
>deres muskel op også? Mange mænd tror nemlig ikke at det er noget de bør
>gøre og deres kvbinder vil sikkert være lykkelige for det

Jeg er mand. Hvad er det for en muskel du her tænker på ?

Fra : Nette

Dato : 14-08-02 16:50

"¤" wrote
> Jeg er mand. Hvad er det for en muskel du her tænker på ?

Jamen det er den muskel der gør at i heller ikke bliver alt-muligt-væddere
og bedre kan styre jeres "dims"....

Hvis du ligger på ryggen på sengen med benene bøjede, så skulle du kunne
stramme omme fra endetarmen og langsomt føre den hele vejen om til "dimsen"
sådan den vipper, imens du tæller til 10.
Sådan har jeg i hvert fald hørt det af min gamle gymnastiklærer, men det kan
selvfølgelig være der er kommet noget nyt frem siden eller at jeg har glemt
en detalje eller sådan noget

Jeg fik min xkæreste til det, og jeg kunne tydeligt mærke, at han med tiden
havde fået mere kontrol over det og at han kunne holde den h e l t stiv
længere tid, inden han kom.

Nette

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 14-08-02 17:06

> [...]
jeg aktivt
> skal vdeltage, sådan det ikke blive rham der styrer og gør alt

Hvem snakker om at være inaktiv. Ikke jeg. Der kan sagtens være
massser af fysisk aktivitet - men stadig følelsen i skeden af at
ønske at modtage.

> [...]
> forening, gør at
normalstørrelsen.

> Strammer du ikke automatisk indtil du får godt tag om den?

Jo jeg strammer altid, i samme rytme som kroppenes bevægelser.
Også når det er lige før orgasmen. Men det ændrer ikke på min syn
på pikkens størrelse.

> [...]
noget de bør
> gøre og deres kvbinder vil sikkert være lykkelige for det

Tjooooh, det kunne jeg såmænd godt. Kan da hurtigt lave en
"opskrift" til dem der er interesserede
- > [mail mig direkte hvis du ønsker en.]

cykelpumpe,
simpelthen

> *LOL*......Aj, det er ikke pænt at grine, men det lyder altså
lidt sjovt.
> Det har jeg aldrig prøvet....

Kan godt se det måske lyder sjovt, men det føles altså ikke spor
sjovt.,
> Selvfølgelig skal den kunne nå op og ramme min blære, men det
tror jeg
> faktisk godt at et par fingre kan, hvis de er lidt længere end
mine egne.

Nu kan jeg godt lide at mærke selve trækket ud og ind, den
glidende fornemmelse - og jeg syns ikke at en pik med fingerlængde
har meget at glide med.

kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Henning

Dato : 14-08-02 18:36

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan jeg godt lide at mærke selve trækket ud og ind, den
> glidende fornemmelse - og jeg syns ikke at en pik med fingerlængde
> har meget at glide med.

En kvindes skede er fra 8 til 10 cm dyb (normal) så en pik der i
erigeret tilstand har "normal længde" ( 15-17 cm) vil jo uden
problemer kunne udfylde stort set både den normale og den
anormale skedes krav til at få pik i hele skedens længde. *G*

Hvor jeg som mand mister fornemmelsen af skede påvirkning er,
når kvinden bliver sjask våd, så enhver glidningsmodstand
ophører, mon ikke det er det, der ofte sker, når kvinder synes en
pik er for lille?
For fortsat at mærke om man er inde, bliver det nødvendigt at skifte
vinkel, så f. eks. pikken gnider mod skamben og haleben.

De gange jeg oplever at skeden strammer i hele pikkens længde er,
når kvinden hoster, sådan burde fornemmelsen altid være fra skeden,
men oftest er det kun lige skedeåbningen kvinder er i stand til at
klemme sammen.

MVH
Henning

Fra : Mathias

Dato : 14-08-02 20:25

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in news:3d5a9500$0$88373
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> En kvindes skede er fra 8 til 10 cm dyb (normal)

Jeg har kneppet mere end 120 piger/kvinder - og ikke en eneste af dem har
haft en skede under 16cm i ophidset tilstand. Den største var 25cm dyb, jeg
målte selv med en dildo.

Hvad siger I piger - hvor dyb er jeres skede når den mest ophidset ?
Og hvor dyb er den liggende fladt på ryggen med løftede ben ?
Hvor dyb når I ligger klar til en baghyler ?

> erigeret tilstand har "normal længde" ( 15-17 cm)

Utallige seriøse undersøgelser (find dem i massevis på nettet) siger at
nordiske mænd er lidt større end verdensgennemsnittet og ligger på 15cm

MVH Mathias

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 14-08-02 20:31

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når kvinden bliver sjask våd, så enhver glidningsmodstand
> ophører, mon ikke det er det, der ofte sker, når kvinder synes

Nej - om kvinden er meget våd eller ej, ændre ikke på at der
bliver trukket luft ind, hvis pikken næsten trækkes helt ud hver
gang. Samt at de par små pikke jeg har været i "selskab" med
oftere har været ryget udenbords under selve akten - hvilket jeg
finder dybt frustrerende.

> For fortsat at mærke om man er inde, bliver det nødvendigt at
skifte
> vinkel, så f. eks. pikken gnider mod skamben og haleben.

Mon ikke det hænger lidt sammen med det du ellers beskriver, at du
skal ha det temmelig hårdt for at få udløsning/ orgasme? At din
følsomhed falder i takt med at lysterne stiger?

> [...]
skeden,
> men oftest er det kun lige skedeåbningen kvinder er i stand til

Hmmm - jeg kan malke min mand til udløsning, ved at ligge helt
stille og kun bruge skedens muskler. Men indrømmet, så får jeg
ikke orgasme selv samtidig.

Mon ikke din kone ville have gavn af at lære "rigtige"
bækkenbundsøvelser for kvinder: hvor man først strammer musklerne
foran ( som når man skal tisse, derefter bagi ( som når man skal
skide) og til sidst strammer skedens muskler - der så vil føles
som en elevator der trækkes op indvendigt.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Henning

Dato : 16-08-02 17:58

> [...]
> gang. Samt at de par små pikke jeg har været i "selskab" med
> oftere har været ryget udenbords under selve akten - hvilket jeg

Naturligvis kan der forekomme cykkrl-pumpe effekt ved at
trække sig næsten/helt ud og støde ind med pruttelyd til følge
At den ryger ud, sker mere i nogle stillinger end i andre, især
hvis kvinden spænder/ændre stilling, så man bliver presset
væk fra hendes krop.
Fra mine gruppesex dage kan jeg huske, at nu kraftigere en
kvinde var, des oftere kom der pruttelyde fra hendes skede.

> [...]
> skal ha det temmelig hårdt for at få udløsning/ orgasme? At din
> følsomhed falder i takt med at lysterne stiger?

Jeg er altid ufølsom, endnu har ingen kvinde kunne onanere, ride
eller sutte mig til udløsning

> [...]
> skide) og til sidst strammer skedens muskler - der så vil føles
> som en elevator der trækkes op indvendigt.

Hun kender teknikken Men efter en diskusprolaps for 2½ år
siden, har hun ikke længer helt samme styr på sin bækkenbund
som tidligere og for megen øvelse, forværrer hendes iskias
lignende symptomer, der er mistanke om at der måske er sket
skade på sakariae leddene også, men det kan selv scanninger
ikke afslører, men symptomerne kan tyde på det. Så sex er en
ikke helt smertefri fornøjelse for hende og betinger ofte
smertestillende med. dagen efter

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 25-08-02 15:19

"Henning" skrev

> En kvindes skede er fra 8 til 10 cm dyb (normal)

Det er lidt sjovt, for det har jeg nemlig hørt før, men jeg synes ikke
rigtig det passer med det jeg mærker og læser her...

> så en pik der i
> erigeret tilstand har "normal længde" ( 15-17 cm) vil jo uden
> problemer kunne udfylde stort set både den normale og den
> anormale skedes krav til at få pik i hele skedens længde. *G*

anormale? *GG* Tja, hvorfor ikk'...

> Hvor jeg som mand mister fornemmelsen af skede påvirkning er,
> når kvinden bliver sjask våd, så enhver glidningsmodstand
> ophører,

Ja, det sker da ind imellem.

> mon ikke det er det, der ofte sker, når kvinder synes en
> pik er for lille?

Det mener jeg ikke. Forskellen består i at en lille pik altid føles
lille og aldrig vil være i stand til at fylde ud... og dermed aldrig
giver gnidningsmodstand...på trods af diverse knibeøvelser m.v. Mens
en normal eller større pik kun mangler lidt gnidningsmodstand i de
ekstremt ophidsede/våde situationer. Der er stor forskel for mig at
se.

> For fortsat at mærke om man er inde, bliver det nødvendigt at skifte
> vinkel, så f. eks. pikken gnider mod skamben og haleben.

Ja så langt har jeg så aldrig nået at eksperimentere, med de små
filejser jeg har leget med, da de aldrig er blevet til mere end en
engangs"fornøjelse".

> De gange jeg oplever at skeden strammer i hele pikkens længde er,
> når kvinden hoster, sådan burde fornemmelsen altid være fra skeden,

*G* ja, den fornemmelse kan jeg godt huske...at det nærmest klemmer
lidt ekstra hvis man kommer til at hoste.

Venligst Anita

Fra : Nette

Dato : 14-08-02 23:09

"J¤mfruen)" wrote
> Jo jeg strammer altid, i samme rytme som kroppenes bevægelser.
> Også når det er lige før orgasmen.

Hmm interessant....Jeg strammer h e l e tiden. Ikke i rytmer, kun hvis han
ligger helt stille og lader mig "malke" ham.

> Tjooooh, det kunne jeg såmænd godt. Kan da hurtigt lave en
> "opskrift" til dem der er interesserede

Se ovenfor, lige under mit sidste indlæg...så er du sød

> Nu kan jeg godt lide at mærke selve trækket ud og ind, den
> glidende fornemmelse - og jeg syns ikke at en pik med fingerlængde
> har meget at glide med.

Nej, det har du helt ret i.
Men det er da sjovt at vi kvinder tænder på forskellige ting selv dernede

Knus

Nette

Fra : Sott

Dato : 13-08-02 22:33

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Nette :0)

> Nej, den slags sætter selvfølgelig sine grænser for stramheden

Jaeh

> [...]
> hånd op, så tænder du vel også på at være helt åben, og hvis det ligger
> naturligt for en, så strammer man vel ike epr. refleks???

Det er der sikkert noget om.

> Faktisk begyndte jeg at gøre det for ikke at ende med at blive
> senge-trusse-og-alt-muligt-andet-væder, når jeg bliver gammel. Men det
> hjælper åbenbart på mere end lige DET problem

Og jeg gjorde det for at sikre mig at min overvægt ikke ville
resultere i nedsunken livmoder efter fødsler osv. Nå, ja - og
så fordi min mor allerede da jeg var pige fortalte om hvor
vigtigt det var - så jeg har egentlig gjort det siden jeg var
lille.

> [...]
måske??)
> Personligt kan jeg nu ikke have at den rammer for dybt, det gør meget

Det gør så ikke udelukkende ondt på mig, og for det meste
gør det slet ikke ondt - men når det er sagt, så kan jeg godt
lide moderat smerte.

> [...]
mine
> muskler dernede. Men det er nu vidst også de færreste mænd der er

Ja, det er lille.

> Altså: Hverken for stor eller for lille til mig. Så kan den nemlig også
> bruges til de andre huller, uden at det gør ondt eller giver
> brækfornemmelser

Jeg har for ganske nyligt erfaret, at det der famøse deep throat,
det kan også gøres, selvom man ikke er pornostjerne *GF*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Nette

Dato : 13-08-02 22:59

"Sott" wrote
> Det gør så ikke udelukkende ondt på mig, og for det meste
> gør det slet ikke ondt - men når det er sagt, så kan jeg godt
> lide moderat smerte.

Den smerte jeg snakker om, er en grim smerte der får een til at knække
sammen og trække sig. En smerte der føles som om hele ens livmoder bliver
banket ud med en forhammer. ( Tror jeg noget der er en stor hammer der
hedder). Altså ikke en "for sjovt" eller pirrende smerte.

> Jeg har for ganske nyligt erfaret, at det der famøse deep throat,
> det kan også gøres, selvom man ikke er pornostjerne *GF*.

Ja, der mangler jeg så nok at øve mig lidt

Nette

Fra : Sott

Dato : 13-08-02 23:22

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej igen Nette :0)

> [...]
> banket ud med en forhammer. ( Tror jeg noget der er en stor hammer der
> hedder). Altså ikke en "for sjovt" eller pirrende smerte.

Puha - det har jeg slet ikke prøvet, så der kan jeg nok ikke
tale med.

> Ja, der mangler jeg så nok at øve mig lidt

Prøv med synkebevægelser og et vedvarende meget kraftigt
pres, det virkede for mig.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 12-08-02 13:20

Gudrun skrev:

SNIP Hej I to

Når jeg ser piger med kunstige bryuster er det mig meget svært at
se dem som 'hele' mennesker. Der er noget der skurrer meget i mig
når man propper kunstige ting som silikone i plastposer ind i sin
krop. Jeg føler med piger der har det såan at de skal have
kunstige bryster og jeg tænder over hele hovede ikke på dme
sueksuelt.. det kan jeg ikke da de på mig virker kunstige i modsat
betydning overfor naturlig.

Jo mere jeg kigger ind i mig selv og mærker efter og tror på det
jeg fornemmer og mærker jo mere afstand er jeg nødt til at lægge
til kvinder der får lavet det uanset grund.

At proppe uorganiske stoffer ind i kroppen for at forskønne den
som det sker med bryst implantater virker meget fælt på mig, på
grænsen til ulækkert. Men det er MINE følelser og MINE
fornemmelser.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-08-02 21:29

[Gudrun | Fri, 09 Aug 2002 17:22:15 +0200]

>Når der dyrkes sex gøres det jo med meget forskellige indgangsvinkler
>og disse er endda varierende fra gang til gang for nogle...

Ja, heldigvis er der stor variation på dette punkt.

>Jeg tænder ikke på STORE pikke, men er nok sådan til det
>gennemsnitslige og derover, men jeg tænder af når jeg først får
>fingrene i manden(s) og så opdager, at den er lille...

Jeg har det lidt difust... mange fokuserer på det vilde og voldsomme i
en stor pik, og guderne skal vide at jeg har "arbejdet" med en hel del
størrelser, fra de små til de overdrevent store.

Hvis man spørger mig, vil jeg uden videre svare at de store voldsomme
pikke er hvad der tænder mig mest, men efter en stund kommer jeg til at
tænke på at det er træls at sutte en pik hvor man kun kan have hovedet
inde i munden, og skal "gabe højt" for at ikke skramme den med tænderne.

Derefter vil jeg mene at en normal størrelse er perfekt til mundsex, og
det vil jeg også holde fast i en stund - den rette størrelse til at man
kan have den i munden og alligevel gøre "ting" ved den imens.

Men andre gange kan en lille/kort pik være helt perfekt, da du nemt at
sutte og sluge den til roden uden at det på et tidspunkt bliver
ubehageligt, og når fyren kommer er det hele "dyret" der spjetter med.

Så... jeg tænder klart på de voldsomt store, men foretrækker dem i
virkeligheden lidt mindre

Fra : Gudrun

Dato : 13-08-02 08:53

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

> [...]
>tænke på at det er træls at sutte en pik hvor man kun kan have hovedet
>inde i munden, og skal "gabe højt" for at ikke skramme den med tænderne.

Netop... Det er ikke så fedt at skulle få ondt i kæberne efter nogle
minutter...

>Derefter vil jeg mene at en normal størrelse er perfekt til mundsex, og
>det vil jeg også holde fast i en stund - den rette størrelse til at man
>kan have den i munden og alligevel gøre "ting" ved den imens.

Enig...

> [...]
>ubehageligt, og når fyren kommer er det hele "dyret" der spjetter med.
>
>Så... jeg tænder klart på de voldsomt store, men foretrækker dem i

Tjaaaa, du har nok ret i den lille/korte pik er rarere at have i
munden, men der stopper jeg jo ikke... og så bliver det kedeligt *G*

Knus Gudrun

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-08-02 01:33

> [...]

> For mig er størrelsen på pikken altså ret afgørende... Det uagtet at
> jeg har været forelsket så det kimede for ørerne...

´Ja der har drengene det jo nemmer, de kan jo se om hun er fladbrystet
med det samme.

Fra : hxtyv@eudoramail.com

Dato : 13-08-02 01:55

> [...]

> gennemsnitslige og derover, men jeg tænder af når jeg først får
> fingrene i manden(s) og så opdager, at den er lille...

Suk... endnu en god grund til selvmords listen

Fra : Chokmah

Dato : 13-08-02 06:15

On 12 Aug 2002 17:54:34 -0700, hxtyv@eudoramail.com wrote:

>Suk... endnu en god grund til selvmords listen

ah hvis det er så galt fat så kan man få sådan nogen vakum ting der
vist kan gøre penis større om de virker eller ej - ved jeg ikke men
det var måske værd at undersøge !

MvH
Bo M Mogensen

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : Gudrun

Dato : 13-08-02 08:55

hxtyv@eudoramail.com ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>Suk... endnu en god grund til selvmords listen

Tror der er mange som foretrækker en lille fremfor en stor, så det er
kun et spørgsmål om at finde match...

Knus Gudrun

Fra : Henning

Dato : 13-08-02 14:26

> hxtyv@eudoramail.com ulejligede sig med at skrive:
>
> [SNIP]

> Tror der er mange som foretrækker en lille fremfor en stor, så det er
> kun et spørgsmål om at finde match...

Selv med en almindelig længde, kan visse stillinger være lidt
akavede at benytte, uden den hele tiden ryger ud, f. eks ved
doggy stile, hvor hun samtidig forsøger at føle skaftet mellem
sine baller, så ville en " John Holmes" vist være af rette længde.

Men det er sjovt det med størrelsen, nogle gange er den tilstrækkelig,
andre gange ikke nok, men må suppleres med en dildo samtidig,
somme tider er 2 fingre der pirrer G-punktet lige hvad der skal til,
andre gange er 4 fingre og en ½ hånd i underkanten *G*
Tænk så store forskelle i behov hos den samme kvinde, ikke
noget at sige til, at det er svært at være elsker somme tider, godt
vi mænd kan være fleksible i vores elskov *GGG*

MVH
Henning

Fra : hxtyv@eudoramail.com

Dato : 15-08-02 13:58

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message news:<aoehlu0ucffl8r05krb7sj58qvpb7sbcsq@4ax.com>...
> hxtyv@eudoramail.com ulejligede sig med at skrive:
>
> [SNIP]

> Tror der er mange som foretrækker en lille fremfor en stor, så det er
> kun et spørgsmål om at finde match...

Yeah right...

Fra : Mathias

Dato : 14-08-02 20:47

> [...]

> Grunden til at jeg nævner ovenstående er, at hvis vi snakker
> størrelse, så der der mange som hævder at det ikke betyder noget, når

Min erfaring er at kvinder der er lidenskabelige, onanerer regelmæssigt,
bliver åbne og våde og har stor sexbehov med over 2 gange daglig
tilfredsstillelse - alle går op i størrelsen - og at den overvejende del
vil have en medium og lidt over - og gerne tyk (over 15 cm i omkreds).

> Jeg tænder ikke på STORE pikke, men er nok sådan til det
> gennemsnitslige og derover, men jeg tænder af når jeg først får
> fingrene i manden(s) og så opdager, at den er lille...

Vær ærlig overfor manden med det samme. Spørg om du må se hans pik inden du
indleder noget. Dette synes jeg er helt fedt, og jeg har oplevet en del der
spørger om størrelsen og så siger jeg at de kan undersøge den selv. Det er
jo sådan med kvinder at de skal kunne lide ens pik. De skal synes om
størrelsen, udseende, duften, smagen osv - og når de kan lide det så står
den på sex mindst tre gange om dagen uafbrudt - selv under menses.

MVH Mathias

Fra : lowlife

Dato : 20-08-02 12:30

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message news:<cgm7lugbok3gda5ntf8l4sv6vand497hvm@4ax.com>...

> Jeg er nysgerrig...

Det er jeg også altid...

<snip - indledende øvelser>

> [...]
> tilfredsstille kvinden på, så pikstørrelsen har mindre betydning...
>
> Den har altså betydning for mig - hvordan har du det med det?

Tja, det med at snakke pikstørrelse er ikke tabu for mig, men det er
det rigtignok for de fleste, så det er sjældent jeg får lov at sige
følgende...

Min pik er af en sådan indretning, at den er lille i slap tilstand,
mens den bliver fem gange længere og en del tykkere i stiv og dermed
stimuleret tilstand.
Min pik er dejlig! Det er også den tilbagemelding jeg har fået af dem,
som forstår hvordan den virker og hvad der får den "op at stå" så at
sige.

Nogle af de kvinder jeg har mødt tror det er normalt at mænds pikke
altid står af sig selv når mænd er liderlige - det gør de ikke. Jeg
har det f.eks. sådan, at jeg enten skal bruge fysiske stimuli, onani,
tungekys o.lign. for at den "bevæger sig af sig selv". Det kan også
ske i situationer, hvor kvinder er ekstremt dyrisk attraktive, at min
pik ikke behøver fysiske stimuli for at "rejse sig for damen". Jeg har
mødt kvinder som sitrede af liderlighed - det smitter!

Det jeg vil sige til mænd med et eventuelt "er min pik OK?" dilemma
er, don't worry, elsk din pik som den er, find kvinden/kvinder som
også synes din pik er dejlig.

Så er der jo også forskel på kvinder. Nogle kvinder har ikke født
børn, de er stadig meget stramme uanset hvilken stilling du tager dem
i. Kvinder, som har født er nødt til at træne knibeøvelser for at
holde sig stramme, og dem der er gode til det kan også et trick eller
to, som føles dejligt for din pik. Så spørgsmålet behøver ikke at være
"Er min pik stor/lang/tyk nok?", men "Er hun stram nok?".

Min erfaring er, at en kvindes er strammest når hun bliver taget
"doggy-style" (bagfra), og jeg mener ikke analt. Min tommelfingerregel
går ud på, at hvis hun synes din pik føles dejlig stor mens du tager
hende bagfra, og din pik vitterlig er stiv - så er den ihverttilfælde
dejlig både for hende og dig.
Så er det noget pjat at kvinden lader sig skræmme, hvis pikken kun er
3-4 centimeter i slap tilstand, når den bliver 5 gange så lang i stiv
tilstand. Det kræver lidt, skal vi sige "håndarbejde" eller noget
gedigen liderlighed at få en sådan pik i arbejdshumør. Alt hvad
kvinden siger og gør er meget vigtigt i den situation.

> Knus Gudrun

Kram tilbaws,

P.

Fra : Gudrun

Dato : 20-08-02 12:59

danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

> [...]
>Min pik er dejlig! Det er også den tilbagemelding jeg har fået af dem,
>som forstår hvordan den virker og hvad der får den "op at stå" så at

Der er vel mange pikke som er små som slappe, men til gengæld forstår
at vokse med opgaven, så at sige...

> [...]
>pik ikke behøver fysiske stimuli for at "rejse sig for damen". Jeg har
>mødt kvinder som sitrede af liderlighed - det smitter!

Lyder som dejlige bekendtskaber...

>Det jeg vil sige til mænd med et eventuelt "er min pik OK?" dilemma
>er, don't worry, elsk din pik som den er, find kvinden/kvinder som
>også synes din pik er dejlig.

Netop!

> [...]
>to, som føles dejligt for din pik. Så spørgsmålet behøver ikke at være
>"Er min pik stor/lang/tyk nok?", men "Er hun stram nok?".

*hooost*... Er nu ikke ubetinget enig, men kan i stive jeres egoer af
på den måde, overlever jeg...

> [...]
>går ud på, at hvis hun synes din pik føles dejlig stor mens du tager
>hende bagfra, og din pik vitterlig er stiv - så er den ihverttilfælde

En tommelfingerregel som vel de fleste kun kan være enige i...

> [...]
>gedigen liderlighed at få en sådan pik i arbejdshumør. Alt hvad
>kvinden siger og gør er meget vigtigt i den situation.

Om pikken er 3 eller 15 cm i slap tilstand er da inderligt ligegyldigt
for mig også... Jeg snakker om en stiv pik, som altså gerne må være af
en, lad os kalde det, "lidt over gennemsnittet"-størrelse, når jeg
skal lege med den...

Jeg er aldrig blevet skræmt af en lille slap pik - den kan leges
større - men jeg er til gengæld blevet dybt skuffet over en stiv
(eller flere faktisk) som har vist sig at være meget små... En
gennemsnitspik (tror det i EU er noget med 15,8 cm) er da okay og skøn
at lege med, men jeg elsker altså dem der er lidt større. Jeg leger nu
gerne med gennemsnittet også - men kan jeg vælge, ved jeg godt hvad
jeg vil vælge...mums...

Har forøvrigt altid haft det sådan... Også inden børnefødslerne...

Knus Gudrun

Fra : Henning

Dato : 20-08-02 17:15

> danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) ulejligede sig med at skrive:

> *hooost*... Er nu ikke ubetinget enig, men kan i stive jeres egoer af
> på den måde, overlever jeg...

Det har nu ikke noget med ego at gøre, sådan er det bare!
Fra min yngre dage hvor jeg ekselerede udi partnerbytnings
sjov, der er altså mange kvinder der er så slappe, at man
skal kneppe i bestemte vinkler, for at mærke en rimelig
gnidnings modstand, dvs. så man sætter pikken i klemme
mellem kvindens skamben og mellemkød/haleben, for
at kunne mærke om man er inde eller ej, engang i mine
helt unge dage kom jeg til at spørge en partner om den
var inde, for jeg kunne ikke mærke noget som helst,
bortset fra varme, så var der ikke mere sex til den herre *G*

Noget jeg opdagede havde betydning for oplevelsen
af en kvindes skede var, hvor åbningen sad i forhold
til hendes skamben, samt hvor meget "gods" der var
under skambenet.

MVH
Henning

Fra : Gudrun

Dato : 20-08-02 17:36

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Det har nu ikke noget med ego at gøre, sådan er det bare!

Uagtet at vi, for eksemplets skyld, måske snakker om en pik på fulde
11 cm?

Jeg har altid været toptunet når det kommer til skedemuskulaturen.
Endda i en grad så det har været et problem, fordi jeg dannede myoser
som igen gav smerter i forbindelse med samleje, så det har vist ikke
handlet om at være stram nok - det giver bare ikke mig den samme
oplevelse - sådan er det bare! (for at bruge dit eget udtryk...)

> [...]
>var inde, for jeg kunne ikke mærke noget som helst,
>bortset fra varme, så var der ikke mere sex til den herre *G*

Her er det jeg skriger af grin, for det er sgu da den morsomste
historie - jeg kan se hun ikke tog det "særlig pænt" *G*

Nej, selvfølgelig er der da forskel på skeder og selvfølgelig er det
en tam oplevelse at skulle glide frem og tilbage i noget der ligner et
varmt mudderhul, men uagtet at det er tilfældet, så mener jeg altså
ikke det alene kan berettige udsagnet om at det kun handler om at hun
er stram nok - det gør det ikke for mit vedkommende...

>Noget jeg opdagede havde betydning for oplevelsen
>af en kvindes skede var, hvor åbningen sad i forhold
>til hendes skamben, samt hvor meget "gods" der var
>under skambenet.

Gud... måske er det varmen, men her rækker min fantasi ikke og jeg
forstår simpelthen ikke hvad du mener... sorry *G*

Knus Gudrun

Fra : Henning

Dato : 20-08-02 19:23

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> ulejligede sig med at skrive:

Hej Gudrun

> Uagtet at vi, for eksemplets skyld, måske snakker om en pik på fulde
> 11 cm?

Omkreds?

> [...]
> handlet om at være stram nok - det giver bare ikke mig den samme
> oplevelse - sådan er det bare! (for at bruge dit eget udtryk...)

Det er så dig, men du er ikke alene i verdenen

> Her er det jeg skriger af grin, for det er sgu da den morsomste
> historie - jeg kan se hun ikke tog det "særlig pænt" *G*

Som 17 årig kunne jeg altså ikke forstå hvorfor hun blev
så mopset, hun var endda en voksen dame på 19½ *G*

> [...]
> ikke det alene kan berettige udsagnet om at det kun handler om at hun
> er stram nok - det gør det ikke for mit vedkommende...

Jeg går ud fra min egen størrelse, 17 cm lang, ( for 25 kg siden)
og for tyk til at bolle med et nilfisk-støvsuger-rør, hvis jeg ikke
hælder den ind i slap tilstand *G*

> Gud... måske er det varmen, men her rækker min fantasi ikke og jeg
> forstår simpelthen ikke hvad du mener... sorry *G*

Nu har du vel heller ikke haft sex med lige så mange kvinder
som jeg har, i hvert fald ikke med samme udstyr som jeg *G*

Men forestil dig en vinkel som håndværkere bruger, den har
form som et L, læg det lange ben op af din krop og det korte
ind mellem dine ben, så det rører ved dit skridt, mål fra dit
skamben ned til vinklen der går ind mellem dine ben, det stykke
kan variere fra kvinde til kvinde, ligeledes variere målet fra det
lange ben og bag ud til skedeåbningen ( hvis man forestiller
sig, at maven er så flad, at benet på vinklen kan røre skambenet.)
I den første tid på en plejeafdeling, kunne jeg ikke lade være
med lige at vurdere de kvinder jeg gav morgen toilette, om
de var "hvad jeg for mig selv kaldte" top eller bund fisser.*G*

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 20-08-02 20:05

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning :0)

> kunne jeg ikke lade være
> med lige at vurdere de kvinder jeg gav morgen toilette, om
> de var "hvad jeg for mig selv kaldte" top eller bund fisser.*G*

Hvad er så bedst - top eller bund?

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 20-08-02 20:57

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Henning :0)

Hej Søs & Gudrun

> Hvad er så bedst - top eller bund?

For damen eller mig? *G*

Hvis det er i "ren missionær" er det bedst for mig, hvis målet fra
skamben og ned er kort og fra skambenet og til skedeåbning ligeså
( top fisse ) men i den stilling bliver G-punktet jo ikke stimuleret
direkte ved samleje bevægelser

Men det er lidt forskelligt hvilken teknik der er brugbare alt
efter indretning og kvindens ønsker og behov for stimuli
under samleje, nu højere kvindens bækkenbund er oppe
i forhold til min, desto nemmere er det også at pirre G-punktet
med samleje bevægelser ( når hun ligger på ryggen) men så
er der jo ikke kontakt mellem hendes klitoris og min krop,
så det må klares med en tommelfinger der nulre samtidig,
eller en vibrator, så begge hænder er frie til at stimulere
mave, bryste og brystvorter, et spisebord er ikke ueffen
som "elskovs-stol" *G*

MVH
Henning

Fra : Gudrun

Dato : 20-08-02 20:25

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hej Gudrun

Jam'n hejsa da...

>Omkreds?

Nej sgu! Længden og en tykkelse derefter...

[SNIP]

Okay, så er jeg med...

Hvad er så bedst? *G*

Knus Gudrun

Fra : kwwel

Dato : 20-08-02 20:26

On Tue, 20 Aug 2002 20:22:30 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[snip]

>Jeg går ud fra min egen størrelse, 17 cm lang, ( for 25 kg siden)
>og for tyk til at bolle med et nilfisk-støvsuger-rør, hvis jeg ikke
>hælder den ind i slap tilstand *G*

, ÆHHHH det lyder som om du har " været der " må man spørge hvordan
du fik den ud ( forestiller mig en båre med en ung mand med en
nilfisk som påhæng på vej til skadestuen )

hilsen kwwel

Fra : Henning

Dato : 20-08-02 20:39

"kwwel" <kwwel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> du fik den ud ( forestiller mig en båre med en ung mand med en
> nilfisk som påhæng på vej til skadestuen )

Så morsomt var det nu ikke, der var ikke sug på så...*G*
Som teenager eksperimenterede jeg meget med stort set alt
der bare med lidt fantasi kunne bruges til noget, men det
der var bedst var nu alligevel at onanere med en blød
skindhandske på højre hånd *G*

MVH
Henning

Fra : kwwel

Dato : 20-08-02 20:47

On Tue, 20 Aug 2002 21:39:19 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>der bare med lidt fantasi kunne bruges til noget, men det
>der var bedst var nu alligevel at onanere med en blød

pokkers osse!! så må jeg se om jeg kan finde en løsning , ellers må
jeg jo tage niller med i bilen ud til skadestuen
i fremtiden må jeg vist hellere holde mig til toiletrullen med creme
*S*
hilsen kwwel

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-08-02 20:48

On Tue, 20 Aug 2002 21:25:59 +0200, kwwel wrote:

<snip>

>, ÆHHHH det lyder som om du har " været der " må man spørge hvordan
>du fik den ud ( forestiller mig en båre med en ung mand med en
>nilfisk som påhæng på vej til skadestuen )

Hader når det sker.....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Taglines not sold by volume. Contentsoftaglinemaysettleduringshipping.

Fra : lowlife

Dato : 20-08-02 21:20

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message news:<50b4musupk8j2lk7afhfc1epo146hl9dcv@4ax.com>...

> danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) ulejligede sig med at skrive:

Den forstod jeg godt... hehehe

> Knus Gudrun

Kram tilbaws,

P.

PS. Gudrun er et godt eksempel på hvorfor jeg kan li' at sende knus og
kram til mennesker jeg ikke kender. Du skulle ikke få lov til at løbe
mange gange rundt om min seng... (Må man skrive den slags her? Nå,
pyt... gjort er gjort).

Fra : Annika og Thomas

Dato : 21-08-02 10:36

> [...]

> (eller flere faktisk) som har vist sig at være meget små... En
> gennemsnitspik (tror det i EU er noget med 15,8 cm)

Ja det passer meget godt på gennemsnittet trods alle mænds pral med 20 cm.
Jeg havde en kæreste som mødte en fyr med en stiv på størrelse med hendes
lillefinger. Stakkels mand.

Men hvad med tykkelsen. hvad er almindeligt ?
Jeg har sådan en som i slap tilstand skal olielirkes ned i hullet på en
paprulle til toiletpapir. Når den bliver stiv så flækker paprullen på langs
- mummmmmmmmms en krabat, hva´piger ?

Hilsen Thomas

Fra : Clark Kent

Dato : 21-08-02 11:45

"Annika og Thomas" <anniogthom@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har sådan en som i slap tilstand skal olielirkes ned i hullet på en
> paprulle til toiletpapir. Når den bliver stiv så flækker paprullen på

Er du svans?

Fra : Gudrun

Dato : 21-08-02 11:49

Annika og Thomas <anniogthom@worldonline.dk> ulejligede sig med at
skrive:

[SNIP]

>Jeg har sådan en som i slap tilstand skal olielirkes ned i hullet på en
>paprulle til toiletpapir. Når den bliver stiv så flækker paprullen på langs
>- mummmmmmmmms en krabat, hva´piger ?

Nok er størrelsen vigtig, men minimumskrav er en smule intelligens,
humor og modenhed... Du er dumpet...

Knus Gudrun

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-08-02 20:47

On Wed, 21 Aug 2002 09:35:31 +0000 (UTC), Annika og Thomas wrote:

<snip>

> [...]
>paprulle til toiletpapir. Når den bliver stiv så flækker paprullen på langs

Hmmmm, vel man siger jo at det er sundt med en hobby ..... meen jeg tror ikke
at foreningen til toiletrullernes beskyttelse vil se på det med milde øjne!

Mmmmm - Monkies !!!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-08-02 19:36

[lowlife | 20 Aug 2002 04:29:48 -0700]

>Tja, det med at snakke pikstørrelse er ikke tabu for mig, men det er
>det rigtignok for de fleste, så det er sjældent jeg får lov at sige
>følgende...

.... og ganske kloge ord blev sagt - jeg kan kun være ganske enig :)

(selvom du dog, også rent seksuelt, har lidt mere erfaringer med kvinder
end jeg

Fra : Tjo

Dato : 20-08-02 21:40

> [...]
at være
> "Er min pik stor/lang/tyk nok?", men "Er hun stram nok?".

- og her vil jeg så lige prøve en indskydelse (- en "skabs"læser
på vel efterhånden andet år - håber, det er ok), selvom jeg er
enig i ovenstående.
Er det ikke en umulig diskussion (- og så blander jeg mig
endda - sikken en modsætning)? Som jeg læser det, er det for
Gudrun helt klart vigtigt, at
pikken er større end gennemsnittet - hvilket man sådan set ikk'
kan diskutere - eller hvad - det kan man selvfølgelig, kan jeg
se - men er det
ikke bare en individuel præference, man har mht. udseende og
bygning, ligesom nogle foretrækker tynde fyre/kvinder og andre
nogle med lidt mere
gods i (hmm - gerne på de rigtige steder ). Vi fås jo -
begge køn - i alle mulige størrelser/mere eller mindre stramme.
En pik, der er stor for én,
kan vel være lille for en anden. At man så kan ramle ind i
nogle, man ikk' lige syn's, man passer sammen med
størrelsesmæssigt er vel bare en del af
legen, og så må man jo videre, hvis der ikke er andre ting, der
kan opveje den manglende størrelse (eller stramhed! ) - som
f.eks. en Ferrari eller lign........

kh.
Ku' ikk' lige finde på et alias

Fra : Gudrun

Dato : 20-08-02 21:28

"Tjo" <adanishman@yahoo.com> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>- og her vil jeg så lige prøve en indskydelse (- en "skabs"læser
>på vel efterhånden andet år - håber, det er ok), selvom jeg er
>enig i ovenstående.

Herligt at få endnu en skabslæser ud i det fri... Jeg glæder mig da
til at læse mere fra dig

> [...]
>legen, og så må man jo videre, hvis der ikke er andre ting, der
>kan opveje den manglende størrelse (eller stramhed! ) - som

Netop... Det er min præference og andre vil have helt andre ting der
er vigtige for dem...

Jeg er enig. Enten har de Ferrari'en eller også smutter man videre...

Knus Gudrun

Fra : Sanne Bülow

Dato : 21-08-02 08:34

Tjo <adanishman@yahoo.com> scribbled:

Jamen velkommen da

> [...]
> gods i (hmm - gerne på de rigtige steder ). Vi fås jo -
> begge køn - i alle mulige størrelser/mere eller mindre stramme.

Ja, men som jeg ser det handler det vel også om, at vi kvinder får åbnet
munden og fortalt at størrelse altså betyder noget, for de fleste
ihvertfald, men samtidig er meningerne om hvor stor (eller lille) lige så
blandede og forskellige som hvis man spørger mænd om bryster

> En pik, der er stor for én,
> kan vel være lille for en anden.

Ja... Jeg skrev på et tidspunkt at den da kan blive for lille, hvor det går
udover hans even til at tilfredsstille ved almindeligt samleje, i mit
tilfælde drejede det sig om en der i stiv tilstand var 6 cm, hvor Gudrun så
vidt jeg husker får problemer *langt langt* senere Ellers foretrækker
jeg dem sådan lidt under middel, så vi ville nok have svært ved en
definition på hvad der er stor og lille

> [...]
> legen, og så må man jo videre, hvis der ikke er andre ting, der
> kan opveje den manglende størrelse (eller stramhed! )

Personligt kunne det aldrig blive udslagsgivende for mig, hvad størrelse
pikken har, men det kan da betyde et krav til et mere fantasifuldt sexliv
for at opnå tilfredsstillelse for begge.

Fra : lowlife

Dato : 21-08-02 10:34

"Tjo" <adanishman@yahoo.com> wrote in message news:<3d62a463$0$417$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

<snip>

> [...]
> pikken er større end gennemsnittet - hvilket man sådan set ikk'
> kan diskutere - eller hvad - det kan man selvfølgelig, kan jeg

Gudruns preferencer bliver ligesom ikke diskuteret i mit indlæg.
Jeg svarede på Gudruns oprindelige indlæg vedr. tabu om piksnak
(hehehe - lyder sjovt i mine ører), og satte mine erfaringer og
preferencer op i forhold til Gudruns ~ det synes jeg godt man kan uden
det bliver til en diskussion om Gudruns preferencer.

> [...]
> legen, og så må man jo videre, hvis der ikke er andre ting, der
> kan opveje den manglende størrelse (eller stramhed! ) - som

Vi er enige. Det er faktisk let at kompensere for manglende størrelse,
stramhed, Ferrari etc.

> kh.
> Ku' ikk' lige finde på et alias

P.

Fra : Hans Kurt

Dato : 20-08-02 18:59

> [...]

> For mig er størrelsen på pikken altså ret afgørende...

> Jeg tænder ikke på STORE pikke, men er nok sådan til det

Får du nemmere orgasme med en pik på ovenævnte størrelse ?

Fra : Gudrun

Dato : 20-08-02 19:14

hans.kurt@ofir.dk (Hans Kurt) ulejligede sig med at skrive:

>Får du nemmere orgasme med en pik på ovenævnte størrelse ?

Ja, så absolut...

Knus Gudrun