MS Windows
briani 27239
SP3 Windows 2000 (Engelsk)
Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 09-08-02 16:03

Er der andre der har oplevet problemer med SP3 til Windows 2000
(Engelsk)?
Efter at have installeret SP3 har jeg fået problemer med min CF card
reader (Sandberg USB Card reader). Jeg skal hive USB stikket ud og
sætte det i for at kunne læse kortet første gang, så virker det
normalt til næste boot af computeren.
Driveren er MS. egen 5.1.2269.1.
Jeg har afinstalleret SP3, herefter forsvandt problemerne.
Kim

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 09-08-02 16:43

"Kim S. Poulsen" <ckim@mail.dk> wrote in message
> [...]
> normalt til næste boot af computeren.
> Driveren er MS. egen 5.1.2269.1.
> Jeg har afinstalleret SP3, herefter forsvandt problemerne.

har også haft problemer med den på arbejdet maskinerne nåede til login
derefter BSOD eller genstart, eneste løsning var safe mode og ud med sp3

Fra : Peter T.

Dato : 09-08-02 18:15

Kim S. Poulsen <ckim@mail.dk> wrote in

> Er der andre der har oplevet problemer med SP3 til Windows 2000
> (Engelsk)?

Den fungerer umiddelbart helt fint her.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 09-08-02 18:43

On Fri, 9 Aug 2002 17:14:47 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

>Kim S. Poulsen <ckim@mail.dk> wrote in

>Den fungerer umiddelbart helt fint her.

Det er jo også i småtings afdelingen, men mon ikke der kommer en
rettelse på et tidspunkt.
Kim

Fra : SirWheels

Dato : 09-08-02 18:31

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse

> "I love the smell of new hardware this morning"
Den rigtige hedder: "I love the smell of napalm in the morning" - Så istedet
for 'this så ændr det til 'in the'... det lyder bedre Fed kommentar i
hvert fald... hylede af grin da jeg så den og tænkte; "Me too" *S*

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Peter T.

Dato : 10-08-02 01:14

"SirWheels" <spam@-deletethis-madsd.dk> wrote in

> [...]

> istedet for 'this så ændr det til 'in the'... det lyder bedre Fed
> kommentar i hvert fald... hylede af grin da jeg så den og tænkte; "Me

Uhm... Du har ret! Jeg søgte lige på "I love the smell of napalm" i
google og fandt bla. denne lydfil på
<http://www.manchu.org/sounds/napalm.ram>.

Baggrunden var, at jeg, en morgen for nogle uger siden, smed et splinternyt
grafikkort i min maskine, og det skulle åbenbart lige "ristes" af med en
liflig duft af ny elektronik. Og så var der jo ikke så lang vej til en
ændring af signaturen. ;) Jeg er forøvrigt ret vild med filmen. En stor
klassiker!

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : JJ

Dato : 09-08-02 22:20

> [...]
> normalt til næste boot af computeren.
> Driveren er MS. egen 5.1.2269.1.
> Jeg har afinstalleret SP3, herefter forsvandt problemerne.

På en af mine maskiner (P3-450Mhz klon) har det været katastrofalt at
installere SP3. Først i fjerde forsøg (ovenpå re-inst) lykkedes det at få
den lagt på, og stadig kunne boote maskinen uden BSOD o.lign.....!! Jeg er
blevet noget nervøs for at foretage en company-wide inst. af SP3. Og især på
mine servere....

mvh/JJ

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 10-08-02 14:23

On Fri, 9 Aug 2002 23:20:19 +0200, "JJ" <jesperhn@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>blevet noget nervøs for at foretage en company-wide inst. af SP3. Og især på

Jeg har kun oplevet USB card reader problemerne (3 P3 maskiner).
Mvh. Kim