Lopper
Fra : Marianne

Dato : 09-08-02 15:15

Hej

Jeg har fulgt med fra sidelinien et stykke tid og kunne nu godt bruge lidt
hjælp.
Er der nogen der har erfaring med at bruge loppepulver til en hundehvalp på
10 uger? Jeg er bange for, at han skal blive syg, når han vil vaske sig. Jeg
har vasket ham i Absolut D loppeshampoo og sprøjtet omgivelserne med Absolut
D samt startet med at give ham Program Vet til at forebygge, men der er
stadig nogle stykker tilbage.

Hilsen
Marianne

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 09-08-02 15:36

Hej
Vi bruger Frontline (i spray), det virker perfekt og kan også bruges på
vores katte uden problemer så du kan også bruge det på en hvalp.
Hilsen Vibeke

Fra : Marianne

Dato : 10-08-02 06:53

Hej Vibeke

Tak for rådet. Det vil jeg prøve.

Hilsen
Marianne

Fra : simon

Dato : 14-08-02 20:06

Hej
Jeg så i Rene ord for pengene at absolut D er giftigt så jeg bruger program
vet piller og dem til at dryppe i nakken.
Hilsen Tina