MP3 afspiller (HPM-10) og Windows XP drive~
Fra : Allan Kristensen

Dato : 09-08-02 15:12

Hejsa jeg har lige været ude og investere i en MP3 afspiller (HPM-10) til
min Ericsson T65. Mit problem er at jeg kører windows XP, og jeg kan ik
finde nogle drivere som supporter winXP, nogen som har haft samme problem
eller bare ved hvad jeg kan gøre ved - så plz hjælp !!!

den.fortvivlede. ;-(

Fra : MaRk

Dato : 09-08-02 15:22

Bare tag den nyeste fra ericssons hjemmeside!
Det virker....

Fra : Allan Kristensen

Dato : 09-08-02 15:29

Har jeg gjort, den virker ik ?

XP finder den nye hardware, men kan ik installere driverne, hvad kan jeg ha'
gjort forkert ?

..allan

Fra : GiWeo

Dato : 09-08-02 15:51

Hejsa

>XP finder den nye hardware, men kan ik installere driverne, hvad kan jeg ha'
>gjort forkert ?

Finder hardware men ikke drivere ?!?!?!?!

FØRST skal driverne installeres - og så skal hardwaren connectes !!!..

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Allan Kristensen

Dato : 09-08-02 15:54

Hej igen, er du på icq eller messenger ?

det er lidt nemmere at snakke via det end over NG

min msn er allanmk@hotmail.com og min icq er 85338833

så hvis du gider kan vi snakke der

mvh. allan

Fra : GiWeo

Dato : 09-08-02 15:58

Hejsa

Begge dele engelhardt@os.dk 4835755

Fra : Hov-Hov

Dato : 09-08-02 15:32

> [...]
> min Ericsson T65. Mit problem er at jeg kører windows XP, og jeg kan ik
> finde nogle drivere som supporter winXP, nogen som har haft samme problem

Har selv haft samme problem. Fik det ikke til at virke - og returnerede
afspilleren...

Johnny

Fra : Peter Binderup

Dato : 09-08-02 16:58

Jeg gav op og købte en USB kort læser der også fungerer som en USB harddisk.

/Peter

Fra : Allan Kristensen

Dato : 09-08-02 17:12

Det er fanme MAX skod, hva helved sker der for dem ---------- aaarggggggg
lorte XP og lorte ericsson

Fra : ke

Dato : 09-08-02 19:13

prøv at se dette link
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=832&forum=15&15
jeg ved ikke om det virker

Fra : Martin Møller

Dato : 10-08-02 10:58

Allan Kristensen wrote:

> [...]
> finde nogle drivere som supporter winXP, nogen som har haft samme problem
> eller bare ved hvad jeg kan gøre ved - så plz hjælp !!!

Jeg fik det til at virke efter lang tids vrede ved at benytte Windows 2000
drivers.

Du skal hente driverne fra SanDisk her: http://www.sandisk.com/tech/11.asp

Du installerer driverne og bagefter afinstallere dem igen efter genstart.

Så skal du tilslutte stikket, men først efter windows er startet op.
Derefter bruger du "add hardware", så den selv finder kortet, også skulle du
gerne kunne smide musik over. Bemærk at computeren kan være (mentalt)
ustabilt, mens dette foregår (det var min i hvert fald), så fortvivl ikke
hvis der kommer et par blue screens eller to.

--
Mvh. Martin Møller