CSS
Fra : Faxe

Dato : 09-08-02 15:07

Hej Alle

Hvordan definere man table-proberties, så de kun gælder i div id="indhold"?
Jeg har forsøgt men de proberties jeg laver kommer til at gælde for hele
siden!

/Faxe

Fra : Faxe

Dato : 09-08-02 15:29

Bare glem det, jeg har løst problemet!!

/Faxe

Fra : KH

Dato : 09-08-02 15:39

"Faxe" <jademutter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
id="indhold"?
> Jeg har forsøgt men de proberties jeg laver kommer til at gælde for hele

Hey Faxe.

Prøv med

<Style>
TD { font-style: ... bla bla bla... ;
background-color: #345279
}

Så får du properties for indholdet af dine tables.

Eller i selve din struktur;

<TABLE border="1" width="50px">
<TR>
<TD align="center">indhold</TD>
</TR>
</TABLE>

Håber på at du får success med dette.

Mvh. Klaus.

Fra : Rune Glerup

Dato : 10-08-02 15:38

Faxe skrev:

> Hvordan definere man table-proberties, så de kun gælder i div id="indhold"?
> Jeg har forsøgt men de proberties jeg laver kommer til at gælde for hele
> siden!

CSS2-løsningen virker over hele linjen:

div#indhold table {
/* egenskaber */