Backup af outlook??
Fra : Per Fogtmann

Dato : 09-08-02 14:24

Hej NG.

Er der nogen er lige kan forklare mig hvordan jeg laver en backup af alle
mine kontakt personer samt alle mine mails og kontoer i Outlook??

Jeg har ledt efter hvor den lægger mine mail men kan ikke rigtig finde det??

Findes der et program der laver en total backup af ens bærebare pcnår man
foreksempel sætter den til ens hjemmenetværk, skal den tjekke hvad der er ny
og havd der er slette, så man altid har en komplet backup af sin bærebare???

Hilsen Per fogtmann

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-08-02 15:21

Per Fogtmann, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.sikkerhed:

> Er der nogen er lige kan forklare mig hvordan jeg laver en
> backup af alle mine kontakt personer samt alle mine mails og
> kontoer i Outlook??

- Jeg ville nok have spurgt ovre i dk.edb.programpakker.ms-office,
men OK..

- Jeg antager du mener Outlook (Office) og ikke OE. Alle dine mails
og kontakpersoner ligger i Outlooks *.pst -fil. Find den og gem den.
Dine konti, skal du eksportere til en fil via Outlook. Filerne gemmer
du så efterfølgende.

> Jeg har ledt efter hvor den lægger mine mail men kan ikke rigtig
> finde det??

- Som sagt... søg på *.pst

> [...]
> pcnår man foreksempel sætter den til ens hjemmenetværk, skal den
> tjekke hvad der er ny og havd der er slette, så man altid har en

- Hvad med Microsofts rejsetaske. Den er udemærket til at
synkronisere mapper o.l. med. Ja den er vel designet til bærbare..

- Og nu ved jeg ikke hvor jeg skal futte hen... Hmm....

Tror faktisk jeg tager: dk.edb.system.ms-windows

--
Palle Jensen

Fra : mik

Dato : 09-08-02 19:38

"Per Fogtmann" <fogtmann@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ny
> og havd der er slette, så man altid har en komplet backup af sin

PS hvis du´bruge OE (Outlook Express), så søg på *.dbx
Mikk