Tabel
Fra : Jesper

Dato : 09-08-02 13:26

Jeg har et problem!! Jeg ka godt lave tabeller, men jeg ka ik
lave en flot tabel i venstre side af mit site!! Jeg ka ik lave et
FLOT!! Jeg er MEGET NewBie, men jeg vil gerne ha en tabel med
mine ting, flash, film, koder, emulators osv. Hvis nogen forstår
det her, så hjælp mig!!!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 10-08-02 12:16

Hej Jesper

Jesper wrote:
> [...]
> FLOT!! Jeg er MEGET NewBie, men jeg vil gerne ha en tabel med
> mine ting, flash, film, koder, emulators osv. Hvis nogen forstår

Det var dog en frygtelig masse...

Prøv at lave et oplæg til det grafiske layout med blyant og papir først,
hold det _enkelt_, du kan altid sovse det til senere hvis behovet opstår.

Hvad det flotte og det smarte angår så skal du efter min mening lære dig
noget CSS (læs mere her:<http://www.w3.org/Style/CSS/>), og så i øvrigt
se dig lidt om i andres kode når du ser noget lækkert: hvordan er det
lavet...

(...kopiering er en skidt ting, at lære hvordan man gør selv er en helt
anden sag...)

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Matus

Dato : 10-08-02 12:22

"Jesper" <devil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> FLOT!! Jeg er MEGET NewBie, men jeg vil gerne ha en tabel med
> mine ting, flash, film, koder, emulators osv. Hvis nogen forstår

Jeg forstår ikke, hvad det er du fabler om med "mine ting, flash, film,
koder, emulators osv."
Men det gør ikke så meget. Det er typisk for MEGET NewBies at rable en masse
uforståeligt sludder af sig (Undskyld!

Tag et kik her: http://www.ewan.dk/Barta/tables/index.html - øv dig, og
pludselig en dag er du blevet god til webdesign

Du kan også lære en masse ved at kigge på http://www.ewan.dk/webdesign.html