Sjov fejl på Lasat Speed II
Fra : Anton Vestergaard

Dato : 19-08-02 14:29

Hej
Jeg ville lige høre om der var nogen der havde oplevet noget lignende.
Jeg har en ISDN linje med 2 telefonnumre.
På linjen sidder der et Lasat Speed II "modem".
Jeg bruger så de analoge udgange herfra til nogle telefoner rundt omkring i
huset.
I forbindelse med lynnedslag i haven fandt jeg ud af at det ene telefon
udtag har taget
skade på en eller anden måde. Ihvertfald sker der det at TEL #2 lyser
konstant rødt.
Uanset hvad jeg gør kan jeg ikke få det til at forsvinde.
Jeg har opgraderet firmware og slukket det osv. stadig det samme.
Nogen forslag, eller er det gået til Terminal Adapternes paradis?

mvh
Anton

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-08-02 18:09

"Anton Vestergaard" <anton_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ihvertfald sker der det at TEL #2 lyser
> konstant rødt.

Er der andre symptomer?

OPDATERET Usenetstatistik pr. 19/8 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Anton Vestergaard

Dato : 19-08-02 20:55

Nej. Telefonen på TEL #2 er selvfølgelig også optaget.

mvh
Anton