MS Windows
briani 27239
Hvad gør man ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 18-08-02 19:52

Hej i gruppen

Jeg har nu et par gange stødt på hjemmesider der kræver noget JAVA, og der
tilbydes så at jeg kan hentet det på Microsofts hjemmeside, og når jeg siger
ok til det, så får jeg denne besked:

We're sorry. Automatic installation of Microsoft Virtual Machine is no
longer provided for Microsoft Windows XP.

Skulle det mon være den der er postet et par gange i dk.binaer ?

Kim Larsen

begin 666 ts.gif
J1TE&.#EA`0`!`( ``````/___R'Y! $`````+ `````!``$```(!1 `[
`
end

Fra : Mr. Larsen

Dato : 18-08-02 20:02

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
no
> longer provided for Microsoft Windows XP.
>
> Skulle det mon være den der er postet et par gange i dk.binaer ?

Lige netop!

/Mr. Larsen

Fra : Madsen

Dato : 18-08-02 22:42

Kim Larsen skrev:

> [...]
> Machine is no
> longer provided for Microsoft Windows XP.
>
> Skulle det mon være den der er postet et par gange i

Ja og som er omtalt utallige gange her i gruppen. Prøv at læse lidt
tilbage. Sidste gang var vist her:

From: "Mads Vang" <mads_v@hotmail.com>
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: Java i Explorer HJÆLP MIG
Date: Tue, 13 Aug 2002 20:11:58 +0200

Madsen.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-08-02 22:39

On Sun, 18 Aug 2002 20:51:53 +0200, "Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk>
wrote:

> We're sorry. Automatic installation of Microsoft Virtual Machine is no
>longer provided for Microsoft Windows XP.

Den er vist med i ServicePack1

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Peter Binderup

Dato : 19-08-02 07:10

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> wrote in message news:fu40muk7ackk05n5to4085igbuu6hjt7gq@4ax.com...

> Den er vist med i ServicePack1

det er den kun på CD udgaven, den er ikke med i onlineudgaven.

/Peter