Maller
Fra : Jezz

Dato : 18-08-02 10:09

Er der nogle gode steder man kan læse om maller f.eks uddrag af bogen "Back
to Nature MALLER" da jeg har anskaffet mig nogle fisk jeg ikke selv/eller
forhandleren kan indetificere 100 %
__________________________________________________________________ ICQ#:
148253679 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:

Fra : Aardvark

Dato : 18-08-02 13:52

"Jezz" <jezz@privat.dk> wrote in
<3d5f6416$0$250$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>:

> [...]
>148253679 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about

Prøv f.eks. : http://www.planetcatfish.com

/Aardvark

Fra : Jezz

Dato : 19-08-02 10:26

Mange tak det var 3 stk "Synodontis tourer"

Fra : Aardvark

Dato : 19-08-02 18:56

Det var såmænd så lidt.