Hva'eh Michael - Lær lige at svare rigtigt~
Fra : Daniel Andersen

Dato : 17-02-01 22:46

Hej Hej!!!

Fra : Michael Andersen - M~

Dato : 17-02-01 22:46

Hejsa!

Skal jeg nok!
Jg skriver nok lidt hurtigere end mine fingre synes er max metrum!

Michael

Fra : kautaq

Dato : 17-02-01 22:09

Michael Andersen wrote:

> Skal jeg nok!
> Jg skriver nok lidt hurtigere end mine fingre synes er max metrum!

Måske Daniel mener at det ville være rart for os alle hvis du
skriver _under_ det du citere.
Og klipper lidt i teksten, vi har læst det én gang

Mike

Fra : Michael Andersen - M~

Dato : 17-02-01 23:10

> [...]
> skriver _under_ det du citere.
> Og klipper lidt i teksten, vi har læst det én gang

Oki, tark!

Jeg bruger Outlook express så det var logisk for mig at skrive over gammel
tekst!
Man skal jo lære hver dag!

Michael