Nye billeder af killingerne!
Fra : Louise Viborg

Dato : 18-08-02 08:50

Hej alle!
Så er der kommet nye billeder af killinger på min hjemmeside, idag hvor
de er 2 uger gamle. Der er godt nok kommet gang i dem nu, og de træner
og træner deres ben i at makke ret Det er sødt

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - KILLINGER TIL SALG!

Fra : Katrine Nederby

Dato : 18-08-02 09:27

Iiih altså Louise, hvor er de bare dejlige Jeg kan især godt lideAlison
og Amy.

Mange hilsner
Katrine

Fra : Birgitte

Dato : 18-08-02 09:22

Hej Louise
Som du allerede ved, synes jeg de alle ser himmelsk ud, glæder mig virkelig
til, at se dem LIVE
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-08-02 09:41

Hej Katrine!
Tak skal du ha Kommer du til udstilligen i Odense, får du alison at
se. Der skal vi nemlig have hende med

Knus fra Louise

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-08-02 09:43

Hej Birgitte!
Vi håber meget, at vi kan få dem samlet og udstille dem som kuld i
Odense, men det kommer an på om de nye ejere kan Alison skal ihvert
fald med. Ellers er I da hjertelig velkommen til at komme og se dem,
hvis jeres vej skulle gå forbi Odense. Tror Vianna savner sin "plejemor"

Knus fra Louise

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-08-02 09:47

Hej Louise
jamen hvad kan jeg sige, de er simpelthen skønne,
men der er jo altså en af dem som "trækker mundvand"
jeg diskuterer stadig med hende den "kedelige/fornuftige"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-08-02 10:40

Hej Marianne!
Du kan da også bare smide hende den kedelige Marianne ud, så er der
automatisk plads til Amatyst Han vil så gerne hjem og lege med
Fnugger.....de blir et godt makkerpar *G*

Knus fra Louise

Fra : Ragna Skott

Dato : 18-08-02 12:37

Hvor er de søde allesammen. Jeg kan slet ikke stå for Amatyst!

--
Venlig hilsen, Ragna