Skærme
Fijala 3554
Samsung 959NF Hvor bred er den egntlig?
Fra : Martin

Dato : 18-08-02 09:49

Hej

Jeg går og overvejde at købe en
Samsung SyncMaster 959 NF
Men da den skal stå imellem to hylder på skriveboret, så har jeg ikke så
meget plads at gøre med.
Jeg har set flere forskellige mål ved forskællige forhandlere.
Så hvis der er en der sider med denne skærm, forand sig, så ville jeg blive
meget glad vis du gider at lægge en tommestok på den og fortælle mig hvor
bred den egentlig er.

På forhånd Tak.
Hilsne Martin

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 18-08-02 15:36

"Martin" <rodgaard@bigfoot.com> wrote in message

> Så hvis der er en der sider med denne skærm, forand sig, så ville jeg
blive
> meget glad vis du gider at lægge en tommestok på den og fortælle mig hvor
> bred den egentlig er.

47 cm.

M.v.h.

Fra : Martin