jyrak's hjemmeside
Fra : Inger Kaya

Dato : 18-08-02 07:54

Er der andre end mig som har mistet "knapperne" på Jyrak´s hjemmeside.

/ Inger Kaya

Fra : goofy

Dato : 18-08-02 08:39

Hej Kaya

Den virker fint hos mig

Steen

Fra : Katrine Nederby

Dato : 18-08-02 09:34

"Inger Kaya" skrev:

> Er der andre end mig som har mistet "knapperne" på Jyrak´s hjemmeside.

Hej Inger.

Har du oprettet en genvej/lagt den i foretrukne ved at venstreklikke på
selve siden. Så får du nemlig ikke rammen og dermed menuen med. Slet alt
andet end dette www.jyrak.dk fra adressen, og så skulle du få det hele med

Mange hilsner
Katrine

Fra : Inger Kaya

Dato : 18-08-02 11:25

Jeg har fundet løsningen men tak for jeres hjælp. Jeg manglede efter
sidste geninst. at dl og inst. java ...

/ Inger Kaya

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 18-08-02 15:42

> Jeg har fundet løsningen men tak for jeres hjælp. Jeg manglede efter
> sidste geninst. at dl og inst. java ...

Som kan findes her, hvis der sidder andre med samme problem:
<http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/c07c91c80c98575c440a7de2d7a13c08/filelib/di
verse/msjavx86.exe>
(Microsoft har fjernet det fra WindowsXP og fra deres eget download sted...)

mvh
Anders Lorentzen
www.miacis.dk