MS Windows
briani 27239
Windows beskyttelsesfejl??
Fra : Morten F. Christense~

Dato : 17-08-02 09:30

Jeg har fået mig et lille problem.

Når jeg installerer win98me på min pcér, kommer den op efter første genstart
"windows beskyttelsesfejl. Jeg ar prøvet nu at sætte en anden HD, samt cd
rom drev, og andre kabler, samt prøvet med en anden windows udgave
(win98se), men det samme sker - windows beskyttelsesfejl. ???

Har nogle forslag til hvad årsagen er til dette fænomen?

Med venlig hilsen

Morten Christensen

Remove nospam - så skulle den virke.

Fra : Edmund

Dato : 17-08-02 10:21

Morten F. Christensen skrev:

> [...]
> beskyttelsesfejl. ???
>
> Har nogle forslag til hvad årsagen er til dette fænomen?

Kender intet til det, men fandt dette
http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=140
--
Mvh Edmund

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 17-08-02 21:08

Morten F. Christensen wrote:
> [...]
> anden HD, samt cd rom drev, og andre kabler, samt prøvet med en anden
> windows udgave (win98se), men det samme sker - windows

Tjek dine ramklodeser for fejl.

mvh
Henning