God PHP gratis bog?
Fra : Julie Huffman

Dato : 17-08-02 03:22

Kære læsere,

Er det nogen der kender en god gratis bog om PHP?

Eller måske et sted, hvor man kan hente en slags reference manual med
alle commandoer og syntex?

Knus,
Julie

Fra : Torben Nielsen

Dato : 17-08-02 06:23

> Eller måske et sted, hvor man kan hente en slags reference manual med
> alle commandoer og syntex?

Et godt sted at starte er:
http://dk.php.net/manual/en/

> Knus,
> Julie

Lige højre ,
Torben

Fra : Torben Nielsen

Dato : 17-08-02 06:27

Hvis du vil have det tilgængeligt off-line kan du starte ved:
http://dk.php.net/download-docs.php

Mvh.
Torben

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 17-08-02 17:12

Torben Nielsen wrote:
> Hvis du vil have det tilgængeligt off-line kan du starte ved:
> http://dk.php.net/download-docs.php

og .chm (windowa-helpfile)-versionen som er rigtigt søgbar kan i høj
grad anbefales. Skriv lige tilbage hvis ikke du kan finde den, så skal
jeg prøve at gi et link

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 19-08-02 10:25

Julie Huffman wrote:
> Er det nogen der kender en god gratis bog om PHP?

Ja - <http://www.intermed.dk/php/kompendium/serverside.html> /
<http://www.intermed.dk/php/serverside.pdf>

- det var engang del af en workshop jeg var på, men jeg er overbevist om
at du er velkommen til at bruge den (og der står heller ikke andet nogen
steder). Det er ikke php4.2, men der står en del godt i.

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Claus Sørensen

Dato : 20-08-02 10:23

Julie Huffman wrote:

> Er det nogen der kender en god gratis bog om PHP?

Jeg har lidt kursusmateriale her:

http://www.chbs.dk/kurser/php/

De herligste hilsner

Fra : Jan Alfastsen

Dato : 21-08-02 14:21

Hej.

Jeg har har de sidste 4 timer fedtet lidt rundt på:
http://www.adultnetsurprise.com/learningzone/php/php_index.html
Det er nemt og forståeligt, og man kan jo selv øge sværhedsgraden, ved at
lave lidt errorhandling og andre små finesser.

Check det ud!

Mvh. Jan Alfastsen

Fra : F.Larsen

Dato : 24-08-02 23:40

"Jan Alfastsen" <gizmoalf@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Det er nemt og forståeligt, og man kan jo selv øge sværhedsgraden, ved at
> lave lidt errorhandling og andre små finesser.

Godt link nemt at gå til ...

PS: med det domaine navn skulle man tro det var ren "hardcore" PHP kodning
;=)

--
Flemming