MS Windows
briani 27239
Windows XP - Ny papirformat til Oki 3390
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-08-02 15:11

Hej,
Jeg er løbet ind i et mystisk problem. I forbindelse med en Oki 3390 bliver
brugt til at udskrive labels skal der bruges et papir format der hedder
570x400mm
I de gode gamle 9x dage kunne man jo bare lave et brugerdefineret format,
men hvordan i al verden gør man dette i XP?
Jeg kan ikke se noget i fanebladet papir udover de standard formater A4 etc
etc.
Hvis man f.eks går ind i Word kan man gå ind i sideopsætningen og lave en
brugerdefineret side. Det er også meget godt men, hvordan i al verden skal
jeg få dette lagt på *printdriveren* da det skal køre fra Navsion Financial
med et brugerdefineret stykke papir.
jeg har pløjet hjælp igennem fra ende til anden, men kan ikke finde noget
som helst om hvordan man laver et brugerdefineret stykke papir.
Anyone?

/Dennis

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-08-02 15:30

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message
> [...]
> I de gode gamle 9x dage kunne man jo bare lave et brugerdefineret format,
> men hvordan i al verden gør man dette i XP?

Hmm...Jeg fik lige glemt google i farten
Printer->Vælg printere ->Filer->Serveregnskaber så kan man oprette en ny
printer formular.

/Dennis