MS Windows
briani 27239
Hjæææææælp
Fra : E.I.

Dato : 15-08-02 14:24

Hejsa i gruppen
Jeg har lige fået nyt bundkort og harddisk samt en medfølgende Win XP
Alt er gået godt den køre fortræffeligt, men men, når jeg går på nettet kan
jeg komme ud for at den (Explorer) ikke vise Java virtual machine, Windows
tilbyder så at jeg kan hente komponenterne på deres opgraderingsside, men
der sker lige det at der ikke er noget tilrådighed for XP for øjeblikket.

Hvad gør man ??????
Skifter Explorer ud med noget andet eller hvad ???

Hvis der er nogen der kan hjælpe vil jeg blive glad
Erik

Fra : Martin K

Dato : 15-08-02 14:37

E.I. wrote:
> [...]
> tilrådighed for XP for øjeblikket.
>
> Hvad gør man ??????
> Skifter Explorer ud med noget andet eller hvad ???

Du ser eksempelvis på http://www.tweakup.dk/ Mener de har den liggende i
deres download sektion!

--
Martin K

Fra : E.I.

Dato : 15-08-02 14:50

Bukker og takker pæææænt,, har fundet noget, og undskylder også for forkert
gruppe

Erik