SMS-beskeder via et script?
Fra : K.

Dato : 14-08-02 20:49

Er der nogen som kan fortælle mig, hvordan jeg laver et slags script,
hvor det er muligt at sende sms/mails til telefoner. Altså ved hjælp
af f.eks. ????????@note.sonofon.dk.
Jeg mangler også et program, hvor det er muligt at taste et nr. ind,
så man kan se hvilken udbyder personen har. (har set det før, men kan
ikke finde det igen).

/K.

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 14-08-02 21:27

"K." <kennet_r@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mangler også et program, hvor det er muligt at taste et nr. ind,
> så man kan se hvilken udbyder personen har. (har set det før, men kan

Den der ????????@note.sonofon.dk er vidst blevet lukket. Det gælder også
TDC's. Det tjente jo ingen penge de stakler...
Men jeg har engang haft en liste over en masse telefon numre. altså kun de 4
første cifre hvor man kunne se hvilket teleselskab personen havde.
Kan desværre ikke huske hvor jeg fandt den.

Mvh Søren C

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-08-02 21:29

Søren Christensen (4200) skrev:

>Men jeg har engang haft en liste over en masse telefon numre. altså kun de 4
>første cifre hvor man kunne se hvilket teleselskab personen havde.
>Kan desværre ikke huske hvor jeg fandt den.

Søg efter nummserier på www.tst.dk - men listen viser kun hvor
nummeret oprindeligt hørte til - man kan jo flytte sit nummer med sig
når man skifter teleselskab.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Daniel Monin

Dato : 14-08-02 21:31

> [...]
> første cifre hvor man kunne se hvilket teleselskab personen havde.
> Kan desværre ikke huske hvor jeg fandt den.

http://www.html.dk/scripts/asp/00004/

har et sms-script hvor du kan se hvilken udbyder hænger sammen med de 4
første cifre. Jeg mener dog at det kræves at du lejer dig ind på en såkaldt
sms-gateway for at udnytte dette script.

mvh

Daniel Monin

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 15-08-02 20:31

On Wed, 14 Aug 2002 22:26:30 +0200, "Søren Christensen \(4200\)"
<SHC808@hotmail.com> wrote:

>Den der ????????@note.sonofon.dk er vidst blevet lukket. Det gælder også

Nej, den virker i bedste velgående. Telia virker også nogenlunde.
SMSnu.dk bruger dem stadigvæk.

Jørgen Thomsen

jth.net: http://jth.net/
http://dns.jth.net/ Domæneregistrering (DK + int) og DNS servere m. dyn. IP