Yaki-Da
Fra : Riverwind

Dato : 14-08-02 20:53

Eller skulle jeg sige Yaaaarrrrggghhhhi-Da, for jeg er fandme ved at
være træt af ikke at kunne finde den.

Jeg har ledt med lys og lygte efter "Show Me Love" fra dem, men kan ikke
finde den nogle steder. Jeg ved den har været på en Absolute Music
engang, men kan ikke huske hvilket nummer. www.absolute.dk er ikke til
megen hjælp.

Nogen, der har forslag til hvor nummeret kan erhverves henne, på single,
album eller som mp3?

/Riverwind

Fra : Peter G.

Dato : 14-08-02 21:14

Riverwind <riverwind@heaven.dk> wrote...
> [...]
> megen hjælp.
>
> Nogen, der har forslag til hvor nummeret kan erhverves henne, på single,

http://www.freedb.org/freedb_search_fmt.php?cat=rock&id=850ab80c

siger at nummeret (plus en akustist version) findes på deres album
"Pride" fra 1995.

**Sakset**

Yaki-da / Pride

tracks: 12
total time: 45:46
year:
genre:
ids: rock / 850ab80c

1.
3:21
Just A Dream
2.
3:50
I Saw You Dancing
3.
3:37
Pride Of Africa
4.
3:29
Show Me Love
5.
3:37
Teaser On The Catwalk
6.
3:47
Another Better World
7.
3:26
Mejor Maqana
8.
4:13
Deep In The Jungle
9.
4:05
Now I Want Love
10.
4:37
Pride Of Africa (Remix)
11.
3:27
Show Me Love (Acoustic Version)
12.
4:14
Rescue Me Tonight

**

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-08-02 22:35

Hej med dig

Den findes i hvert fald på et album der hedder
" Careless Whisper...Volume 2" Plademærket er " Most Wanted"
pladenummerret er 9512-1 og det er fra 1996...
Det burde ikke være svært at finde det. Jeg kan ikke lige finde det på
Absolute music, men måske absolute let's dance serien, men den har jeg ikke.
En Mp3 kan vi måske nok finde ud af, så skriv til mig...

M.V.H.....Benny

Fra : Kasper Aae

Dato : 15-08-02 13:31

On Wed, 14 Aug 2002 21:53:24 +0200, "Riverwind" <riverwind@heaven.dk>
wrote:

>Nogen, der har forslag til hvor nummeret kan erhverves henne, på single,
>album eller som mp3?

Jeg har albummet med både orignal og en akustisk version.

Men den ligger også på Kazaa.

http://www.kazaalite.com

--
Kasper Aae