Sende email fra en Nokia 3310
Fra : Splyf

Dato : 14-08-02 12:36

Hej!

Hvordan sender man en email fra en Nokia 3310 med et Sonofon Variant abb. ?

Fra : danni plougmann

Dato : 14-08-02 14:11

jeg ved ikke lige om man kan med sonofon variant
jeg kan ihverfald godt med mit sonofon erhvers abb.
tryk menu 2-7-1-2 der kan du så vælge om du vil sende som tekst fax email
eller personsøger.

man skal bruge et telefonnummer til at sende mailen til så den bliver sendt
videre som email, og det nummer kan jeg altså bare ikke finde desværre, jeg
mener der er et 4 cifret nr..

/danni plougmann

?

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 15-08-02 15:06

Prøv nummeret : 40900093 (det er det jeg bruger hos sonofon...) ellers ring
til sonofons kundeservice :/

---
/Nikolaj Riis Josephsen

Fra : BG

Dato : 15-08-02 21:54

"Splyf" <splyf@msn.com> wrote:
>Hej!
>
>Hvordan sender man en email fra en Nokia 3310 med et Sonofon Variant abb. ?

med alle mobilos:

Send SMS til +358405174761 med:

emaildrese text

================================ Phone Pages
http://home.swipnet.se/OsbyMikro
================================ email address
mailto:bg@home.se.REMOVE_TH.IS

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 16-08-02 21:54

On Thu, 15 Aug 2002 20:54:28 GMT, borje@gmx.de (BG) wrote:

>med alle mobilos:

Eller en dansk:

Send SMS til 60 62 05 00 med:

emailadresse text

og med et Sonofon-abonnement kan modtageren også sende dig et svar!

- Jørgen Thomsen

jth.net: http://jth.net/
http://dns.jth.net/ Domæneregistrering (DK + int) og DNS servere m. dyn. IP
http://SMSnu.dk/ Op til 7 SMS pr. sek. via browser eller email