MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Recovered from serious error
Fra : Gitte Ottosen

Dato : 14-08-02 13:47

Hej
Jeg har tidligere haft et crash på grund af en køler der brændte af, men
nu bliver windows XP ved med at vise dialog box med "recovered from
serious error" hver gang jeg starter op, også selv om den er blevet
lukket pænt ned inden da.
kan det skyldes at der er blevetlogget noget et eller andet sted eller
skal jeg til at lede efter endnu en alvorlig fejl på min maskine????

På forhånd tak for hjælpen

Gitte

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 14-08-02 13:53

> [...]
> kan det skyldes at der er blevetlogget noget et eller andet sted eller
> skal jeg til at lede efter endnu en alvorlig fejl på min maskine????

På den danske Windows XP update er der en patch til netop denne fejl du
beskriver og mon ikke der også er til den engelske udgave.

MVH Erik.