Hvor kommer det dog fra?
Fra : Kate

Dato : 14-08-02 01:40

Jaja, det er selvfølgeligt et retorisk spørgsmål. Men alligevel....idag
tillod Johan mig at rede sig. Okay, ret skal være ret, hvis jeg
virkeligt VIL rede ham får jeg også lov, men når nu han var
ekstraordinært kælen idag kunne jeg jo ligeså godt finde karten frem.
Jeg redte bare så meget pels af ham, det var helt uhyggeligt, han blev
vel halvt så stor. Nåmen han nød det dog helt tydeligt. Senere kom
Lante lige forbi og fik også en tur. Det er lige længe siden de blev
redt, men Lante afgav kun under en fjerdedel af det Johan leverede.
Ikke et under at min seng nærmest skal barberes hver morgen.

Lige her for et par timer siden var jeg lige et smut i køkkenet hvor en
natsværmer fløj ind af vinduet. Stor glæde hos Lante, som straks satte
jagten ind. Oppe på bordet fik han den jaget ind i et hjørne hvor mine
varmebrikker står. Længe stod han og kiggede ned mellem brikkerne uden
skyggen af natsværmer. Da han havde stået længe nok (han er en meget
tålmodig sjæl) ville jeg se om den evt. var smuttet ud af vinduet, for
det ville kunne lade sig gøre. Da jeg fik ryddet hjørnet lå den mast
under brikkerne. Havde det været Johan eller Sofie ville de ha' forladt
skuepladsen, en død natsværmer er aldeles ikke interessant, heller ikke
selvom de jo faktisk selv har slået den ihjel, men Lante blev rigtigt
glad og guffede den frejdig i sig Man lever livet farlig som
natsværmer her i huset.
Eller edderkop for den sagt skyld. Lante sad meget længe og gloede ind
i sprækken ved fodpanelet i går aftes fordi en edderkop formastede sig
til at gå på væggen udenfor rækkevidde. Lante brokkede sig højlydt så
jeg måtte ud af sengen og skubbe edderkoppen ned til ham. Desværre
faldt den ned på gulvet og inden vi så os om var den inde i sprækken,
Stakkels Lantebasse

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 14-08-02 18:35

> Jeg redte bare så meget pels af ham, det var helt uhyggeligt, han blev
> vel halvt så stor.
Hæ hæ, måske du skulle børste oftere...*LOL*

. Lante brokkede sig højlydt så
> jeg måtte ud af sengen og skubbe edderkoppen ned til ham. Desværre
> faldt den ned på gulvet og inden vi så os om var den inde i sprækken,
> Stakkels Lantebasse

Øv, surt show - når man nu vil vise moaaaar, at man er en stoooor & farlig
kat !

/ Anya.