MS Windows
briani 27239
Kan Exchange2000 enterprice installeres på~
Fra : iLotG_

Dato : 13-08-02 23:22

Se subj. - eller SKAL det være Win2000Server

Fra : Hans

Dato : 14-08-02 00:15

"iLotG_" <iLotG_@hotmail.com> wrote in message
> Se subj. - eller SKAL det være Win2000Server

Det skal det og den skal være sat op som domain controller.

mvh, Hans

Fra : Ole Thomsen

Dato : 14-08-02 05:27

"Hans" <fastNOSPAM@2night.dk> wrote

> Det skal det og den skal være sat op som domain controller.

Det sidste er ikke korrekt. Næsten tværtimod.

Ole Thomsen

Fra : Typhoon

Dato : 14-08-02 07:05

"Hans" <fastNOSPAM@2night.dk> wrote in message
> "iLotG_" <iLotG_@hotmail.com> wrote in message
>
> Det skal det og den skal være sat op som domain controller.
>
> mvh, Hans

Det skal da være på en Server med IIS og AD...? Hvis jeg ikke husker
forkert..?

Fra : Morgan Jones

Dato : 14-08-02 07:18

> Det skal da være på en Server med IIS og AD...? Hvis >jeg ikke husker
> forkert..?

Det skal være en win2k server med iis delen installeret - og den skal være
medlem af et ad baseret domæne. Det er ikke anbefalet at serveren er DC. Det
kan dog lade sig gøre.

/morgan

Fra : Typhoon

Dato : 14-08-02 07:46