Søger en med hår på brystet - hvis han / h~
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 13-08-02 16:02

Hejsa

Findes der virkelig ikke en som har 3COM 3C905C-TX-M Netværkskort ,
som har fået Wake-On-Lan til at virke ???? Bøøøhhhhhh
Nu har jeg sku forsøgt at få hjælp her inde i 5 måneder - med hvad
resultat - INGEN *LOL*

For der findes sku ikke nogen som har hår på brystet ,
som gider og lave en guide / manual over det - TOO BAD !!!!

Hvis han / hende med hår på brystet dukker op, så må vedkommende godt lige
lave en guide / manual til hvordan man sætter Wake-On-Lan op og således også
til Magic Packet....

Har en aller helvedes masse software til Wake-On-Lan , så hvis i mangler
noget,
så ved i hvor i ka henvende Jer......

En ting er 500% sikker , og det er at den her site ikke er til en SKID *LOL*

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=wol Klaus's yndlings
Site...

Det er jo ligesom at kigge på den elendige http://www.dsl-faq.dk side -
Totalt Til GRIN *ROTFALMAO*

Kan jeg godt bruge Magic Packet og 3Com NIC Doctor samtidlig ???

Jeg har et 3COM 3C905C-TX-M Netværkskort,
som kører over et LAN Netværk via en Switch..

Ka man godt bruge Magic Packet i Windows XP ????

Mvh. Lars

NB. Tusinde Tak til JL og VJ for al deres hjælp.....See You .......

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 13-08-02 16:06

On Tue, 13 Aug 2002 17:01:35 +0200, "Lars S. Jensen"
<Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> wrote:

>Findes der virkelig ikke en som har 3COM 3C905C-TX-M Netværkskort ,
>som har fået Wake-On-Lan til at virke ?

Jo.

Hvilket OS benytter du?
--
Per K. Nielsen

Ved du hvad "Geocaching" er?
http://pknielsen.dk/geocaching/

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 13-08-02 16:08

Windows XP Pro , som der står i den øvenste indslag...

Mvh. Lars

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 13-08-02 16:21

Gider du ikke citere lidt mere henigtsmæssigt?

Har du installeret de seneste drivere fra http://support.3com.com/ ?

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 13-08-02 16:32

Hej Per.

Ja , jeg har installeret de sidste nye drivere fra http://support.3com.com/

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-08-02 16:50

On Tue, 13 Aug 2002 17:01:35 +0200, Lars S Jensen wrote:

> Kan jeg godt bruge Magic Packet og 3Com NIC Doctor samtidlig ???

Dumt spørgsmål: Har du prøvet?

> Ka man godt bruge Magic Packet i Windows XP ????

Har du prøvet?

Helt generelt: Hvis du prøver detaljeret at beskrive hvad du gør*,
hvad du forventer der ville ske og hvad der rent faktisk sker, så er
det meget nemmere for dem med erfaringer om emnet at komme med et
fornuftigt indspark.

*: Nogle gange gør man noget, som man synes er naturligvis, men som er
lige det, der gør at det ikke virker, derfor er det vigtigt.

Mvh.

--
"Så ruller domino-effekten. Adam Sjøgren
Du kender det selv!" asjo@koldfront.dk

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 13-08-02 17:05

Svar Til Adam

> Dumt spørgsmål: Har du prøvet?

Ja jeg har , men det vil bare ikke virke....Ellers vil jeg sku da ikke
spørge om det .....

asjo@koldfront.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-08-02 17:10

On Tue, 13 Aug 2002 18:05:03 +0200, Lars S Jensen wrote:

> Ja jeg har , men det vil bare ikke virke....Ellers vil jeg sku da
> ikke spørge om det .....

Nå ja, for mig fremgik det ikke tydeligt om du havde prøvet, eller
bare ville have nogen til at bekræfte inden du prøvede.

Du glemte at svare på det allervigtigste:

Klip i øvrigt venligst det væk du ikke svarer på.

Mvh.

Fra : Aage Brund Nielsen

Dato : 13-08-02 17:30

Jeg må sige, jeg er imponeret over, så høfligt og roligt svarerne i denne
tråd optræder. Med den hysteriske og arrogante tone, spørgeren anvender, er
det utroligt, at kommunikationen ikke er ophørt forlængst.

Mvh
Aage B. Nielsen

Fra : KF

Dato : 13-08-02 20:17

"Aage Brund Nielsen" <aage.brundNOSPAM@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
er
> det utroligt, at kommunikationen ikke er ophørt forlængst.

Du har fuldkommen ret.

Han må videre ud på nettet "alene" med Google...

Mvh Klaus

Fra : Per Thomsen

Dato : 14-08-02 07:26

> Du har fuldkommen ret.
>
> Han må videre ud på nettet "alene" med Google...
>
> Mvh Klaus
Jeg er også fuldstændig enig, det virker som en forurettet skoledreng, der
ikke får hvad han peger på.

*LOL* for at blive i samme tone.

Per

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 13-08-02 17:28

"Lars S. Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg sku forsøgt at få hjælp her inde i 5 måneder - med hvad
> resultat - INGEN *LOL*

Hvad har resultatet været når du har forsøgt det der blev foreslået, altså
ud over at det ikke virker?

> En ting er 500% sikker , og det er at den her site ikke er til en SKID
*LOL*

> http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=wol Klaus's yndlings
> Site...

Ikke enig

> Jeg har et 3COM 3C905C-TX-M Netværkskort,
> som kører over et LAN Netværk via en Switch..

Som jeg har forstået dig, så har du en PC med 3com kortet i og XP som
styresystem, men jeg savner lidt oplysninger:

Er det den PC der skal 'vækkes'?
Hvis ja, hvad har du så på nettet der skal 'vække'den?
Hvordan ser dit setup ud.
Hvor fejler det, er det når du laver pakken, eller når du sender den eller?
Hvad er det helt nøjagtigt du gerne vil, altså ud over WOL, jeg tænker på
hvorfor skal den 'vækkes', hvor tit, hvorfra osv.

Stor hilsen
/Brian

Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 13-08-02 16:49

"Lars S. Jensen" wrote:

> [...]
>
> For der findes sku ikke nogen som har hår på brystet ,
> som gider og lave en guide / manual over det - TOO BAD !!!!

Hej Lars

Jeg har et 3COM 3C905C-TX-M Netværkskort siddende i en kvalitets
computer fra HP. Styresystemet er Windows 98

Jeg har prøvet WOL fra AMD og det virker hver gang.

Jeg har også en IBM 300PL med onboard Intel netkort også
på denne computer wirker WOL. Styresystemet er Linux.

Mvh. Jørgen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 13-08-02 19:22

"Lars S. Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> writes:

> Kan jeg godt bruge Magic Packet og 3Com NIC Doctor samtidlig ???

Det her begynder at lugte af konsulenttimer...
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-08-02 20:22

<Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> wrote:

> Findes der virkelig ikke en som har 3COM 3C905C-TX-M Netværkskort ,
> som har fået Wake-On-Lan til at virke ????

Jo.

> Ka man godt bruge Magic Packet i Windows XP ????

Ja.

-A
PS: Læs http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/smart-questions.html
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : K.B.S.

Dato : 15-08-02 18:44

> [...]
> resultat - INGEN *LOL*
>
> For der findes sku ikke nogen som har hår på brystet ,<

Det hedder altså "hår på brystet eller mælk i patterne"

--
M.V.H.
K.B.S.