Kattesprog
Fra : Mette Jensen

Dato : 12-08-02 23:05

Glem alt om forstå din kat bedere bøger....her er den komplette ordbog
"kat-menneske".

miaowbu
Giv mig mad.

meeow
Kæl mig.

mrooww
Jeg elsker dig.

Miioo-oo-oo
Jeg er forelsket og har en aftale med mit hjertes udkårne ude under hækken.
Du skal ikke blive oppe og vente på mig.

mrow
Jeg har lyst til at larme.

rrrow-mawww
Vær venlig at tømme min bakke. Det er på høje tid.

rrrow-miawww
Jeg har afhjulpet griseriet i kattebakken ved at skovle indholdet så langt
ud af bakken som det forekom mig praktisk.

miaowmiaow
Leg med mig.

Miaowmioaw
Har du bemærket en vis mangel på kattelegetøj i dette rum?

mmeww
Jeg er overbevist om, at jeg lige hørte en indbrudstyv. Hvis du går ned og
banker ham sønder og sammen, så skal jeg nok holde din plads i sengen varm.

mioawmioaw
Eftersom jeg ikke lige på stående fod kan finde noget bedre at lege med, så
vil jeg lige undersøge hvad der sker, når jeg hvæsser kløer på dette
praktiske møbel.

mrowwwww
Jeg kommer pludselig med stor sorg i tanke om, at visse af mine private dele
aldrig kom med mig tilbage fra dyrlægen.

Roww-maww-roww
Jeg er så glad for at se, at du er kommet hjem med begge hænder fulde af
indkøbsposer. Jeg vil nu gnubbe mig selv op af dine ben og forsøge at spænde
ben for dig mens du forsøger at gå ud i køkkenet.

mow
Det er dejligt at putte.

moww
Det er også ret lækkert at lege hule.

mowww!
Jeg nød faktisk at ligge og putte og lege hule i det varme, rene vasketøj
indtil du så brutalt flyttede mig.

mroow
Jeg har maset min krop ind på et sted med meget lidt plads, bare for at se
nuttet ud. Hvordan klarer jeg det?

Miaow! Miaow!
Jeg har opdaget, at selvom man er i stand til at åle sin krop gennem det
lille hul bagved komfuret og ned i skuffen med bageplader, så er vejen
tilbage en anelse mere besværlig at håndtere.

Mraakk!
Åh! Lille fugl! Vil du ikke nok komme herover?

ssssRoww!
Jeg tror, at jeg har fundet en mus eller et tilsvarende lille dyr. Jeg vil
nu opføre mig afsindig modigt.

mmmrowmmm
Det er helt sikkert. Den fisk, du selv har fanget, smager bedst.

mmmmmmm
Hvis jeg sidder i denne solstråle i en time mere eller deromkring, så tror
jeg, at jeg er tilfreds.

Mreoaw
Vær venlig at bede room service om en dåse tunfisk mere.

Mreeeow
Bliver den ret serveret med katteurt?

Miaooww! Mriaow!
Eftersom du er i færd med at anvende dåseåbneren, er jeg overbevist om, at
du forstår værdien af en velfodret og forkælet kat.

Fortsæt venligst.........

Med venlig hilsen Mette Jensen

www.miacis.dk

Fra : Jan Holm

Dato : 12-08-02 23:36

"en sjældent ubehagelig lugt"
ingen lyd men et ansigt der kigger afværgende omkring.
"hvad....det var ikke mig"

"auu auua auu" (hurtigt, lyder som en abe)
løft mig op på dit skød og kæl mig til jeg sover.

"aaaauuuuuuuu auuuuuuuuuu"
Som voksen hankat kan jeg eddermame godt selv
administrere mit loppeproblem. Jeg sværger, det klør
næsten ikke. Hvad fanden ligner det at putte mig i bad.

Mvh
Jan Holm

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 13-08-02 14:26

Ha, ha, den er herlig, taget lige på kornet. Du har jo også Maine Coons, så
der er åbenbart noget om snakken om racens lydniveau *G*.

Mvh. Else - der vist også må sige undskyld til dig, for at have glemt dig på
min "hvem-jeg-mødte-i-Tåstrup-oversigt" *s* Og så har du ikke engang brokket
dig...

Fra : Mette Jensen

Dato : 13-08-02 16:38

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@post.tele.dk>

> Ha, ha, den er herlig, taget lige på kornet. Du har jo også Maine Coons,

> der er åbenbart noget om snakken om racens lydniveau *G*.

Bestemt... Og den passer ganske godt, ordbogen altså.....

Man er vel jyde.....

Men venlig hilsen Mette

Kashmir.yaboo.dk