normal killingeadfærd?
Fra : Kari Eiffert

Dato : 12-08-02 12:37

Yatzy er begyndt at gøre noget jeg synes er lidt sjovt Nu er det jo de
første killinger jeg har, så jeg ved ikke om det er derfor jeg ikke har
oplevet det før.
Når jeg ligger i sengen eller på sofaen med udslået hår og hun rigtig bliver
nussesyg, så borer hun sit hoved ind i mit hår, mens hun ælter mig i nakken
og spinder helt vildt Det er da meget sødt, men jeg frygter lidt at
hendes æltning bliver lidt smertefuld, når hun bliver større, hvis hun altså
bliver ved?

Er der nogen her der har prøvet det samme?

Egentlig så troede jeg slet ikke at norske skovkatte var SÅ kælne, men puh,
lige Yatzy kræver meget opmærksomhed. Ikke at det gør noget, men jeg blev
nok lidt overrasket

MVH Kari

Fra : Kari Eiffert

Dato : 12-08-02 20:22

Nu behøver jeg ikke engang at ligge med udslået hår mere! Lige før begyndte
hun at rive, flå og bide i mit hårelastik indtil jeg tog det ud og hun kunne
komme til
Katte får mange sjove ideer. Og det er da godt at høre at de ikke er helt
usædvanlige...........på det punkt

Men hvor er det dejligt at have nogen at nusse med om aftenen

Kari

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-08-02 02:46

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> writes:

> Men hvor er det dejligt at have nogen at nusse med om aftenen

Jaahh Lykken er... katte

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Britta Larsen

Dato : 12-08-02 13:13

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> skrev
> [...]
> og spinder helt vildt Det er da meget sødt, men jeg frygter lidt at
> hendes æltning bliver lidt smertefuld, når hun bliver større, hvis hun

Det vil jeg tro hun gør, men nogle er være end andre til at stikke spissen
af kløerne frem, men det er jo som sagt nok ikke ondt ment ;)

> Er der nogen her der har prøvet det samme?

Ja for nogle år tilbage havde jeg en kat der elskede at sidde på min skulder
og vaske mit hår, hvorfor hviste jeg ikke. Det der var det sjove ved det var
at hun også godt ville sidde deroppe imens jeg gik rundt. :) Dejlig kat.
Når jeg kom derude hvor katten boede skulle den bare høre min stemme, og så
kom den fræsende for at skulle op og side og kigge eller bare lege.
Katte er nogle sjove og dejlige dyr.

> Egentlig så troede jeg slet ikke at norske skovkatte var SÅ kælne, men
puh,
> lige Yatzy kræver meget opmærksomhed. Ikke at det gør noget, men jeg blev
> nok lidt overrasket

Det er da kun en go ting, mine erfaringer er fra almindelige huskatte :)

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Hanne Dahl

Dato : 12-08-02 14:12

Hej Kari.
Angående kælende skovkatte så har vi 3 af stykkerne,snart 4.
De tre er helt klart til mavekæl og nusseri bag ørene,så vis ikke
det hører til hos den race, så må vi vist til lægen*S* Og hvis
man lukker dem ind i soveværelset så er de rigtig kælende og
legesyge. Der ikke noget bedre end "fang fingeren" under dynen
inden senge tid*G*

Du kan være heldig angående din kælende kat og dens klør,den
kunne måske være en af dem som ikke bruger kløerne til kæl. Men
kun hvor den bliver bange. 7-9-13 Hvores store katte har endnu
ikke brugt klørene ,heller ikke på hvor søn(8 mdr.) som godt kan
tage hårdt fat. Så held og lykke med nusser riet*s*

VH Hanne Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002
Kari Eiffert <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> skrev i

Fra : Sander

Dato : 12-08-02 15:19

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
puh,
> lige Yatzy kræver meget opmærksomhed. Ikke at det gør noget, men jeg blev

Vi havde en tilløben killing engang. Han æltede os altid, når han sad hos
os, ( også som voksen )uden at nogensinde bruge kløer. Deraf fik han navnet
Stampe.

Vores nye killing Tarzan, ælter ikke, men slikker os derimod, i hele
hovedet: Næsen, ørene og kinderne. Det er også nyt for os og heldigvis
bruger han ikke tænderne til hjælp.... : )

Mvh. www.tjekmig.dk