erfaringer med TDC's ny LINKSYS router ???
Fra : *** Johnny [2000] **~

Dato : 12-08-02 11:04

er det en god router ?

er der nogle ting der er dårlige ved den ?

kan Game Voice køre med den ?

håber på svar, da jeg meget stærkt overvejer at bestille den

johnny

Fra : Michael Skjolde

Dato : 12-08-02 15:43

> er det en god router ?

Ja

> er der nogle ting der er dårlige ved den ?

Der er konstateret nogle høje ping tider i forhold til battlenet men der
findes en workaround

--
/rasm - The only completely consistent people are dead. -- Aldous

Fra : Ole Hedegaard

Dato : 03-09-02 21:23

Det kommer an på om du snakker om den trådløse eller ej.

Begge er langt bedre end Speedstream og Cisco routerne, men der er et lille
problem med den trådløse Linksys. En af mine arbejdskolleger fik sig en
trådløs, og hver gang han tænder for mikroovnen, ryger hans forbindelse! De
må bruge nogenlunde ens frekvenser siden det kan lade sig gøre...

/Ole

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 03-09-02 21:58

"Ole Hedegaard" <hedegaard@christiansen.mail.dk> wrote:

> [...]
De
> må bruge nogenlunde ens frekvenser siden det kan lade sig gøre...

De bruger præsis samme frekvenser i 2.4 Ghz området, og det er ikke et
linksys problem, men et generelt problem med trådløse netværk baseret på
802.11b

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : René

Dato : 03-09-02 23:19

Hej Ole.

Nu har jeg selv en Speedstream 2601 -1024/256, og kunne godt tænke mig at
skifte til Linksys, idet jeg kun kan downloade med ca. 55 kb når jeg bruger
NAPT.
Når jeg bruger et krydset kable mellem pc og modem med PPPoE klient er der
ingen problem med 120 kb, kan jeg værer sikker på at få det med en Linksys ?

mvh

René G.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-09-02 23:22

"René" <rg@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg bruger et krydset kable mellem pc og modem med PPPoE klient er
der
> ingen problem med 120 kb, kan jeg værer sikker på at få det med en
Linksys ?

Nej (men sandsynligheden er ret stor)

Usenetstatistik pr. 27/8 - http://www.makr.dk/?usenetstats