MS Windows
briani 27239
Mere plads på drevet
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-08-02 23:48

Hvilket - gerne simpelt (overskueligt, let forståeligt) - program skal jeg
bruge for at skabe mere plads på C-drevet på bekostning af D-drevet?

Mvh.: JG

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-08-02 23:53

In news:dk.edb.system.ms-windows Jørgen Grandt wrote:

>Hvilket - gerne simpelt (overskueligt, let forståeligt) - program skal jeg
>bruge for at skabe mere plads på C-drevet på bekostning af D-drevet?

PowerQuest Partition Magic er både overskueligt og let forståeligt,
men ikke gratis.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : [Gaunt] Crash Overri~

Dato : 12-08-02 00:08

Jørgen Grandt (Unstable@ButOnCable.dk) skrev :
> Hvilket - gerne simpelt (overskueligt, let forståeligt) - program
> skal jeg bruge for at skabe mere plads på C-drevet på bekostning af
> D-drevet?

Hvilken Windows Version?

--
crash override / streetwise.dk
640K ought to be enough for everyone.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-08-02 07:55

[Gaunt] Crash Override spurgte:

> Hvilken Windows Version?

Windows 98 - med for tiden 2 GB på C-drev og 15 på D-drev. Som jeg
godt ville lave om til hhv. 4 og 13 GB.

Mvh.: JG

Fra : Frans Jensen

Dato : 12-08-02 01:09

On Mon, 12 Aug 2002 00:48:21 +0200, "Jørgen Grandt"
<Unstable@ButOnCable.dk> wrote:

>Hvilket - gerne simpelt (overskueligt, let forståeligt) - program skal jeg
>bruge for at skabe mere plads på C-drevet på bekostning af D-drevet?

win98

prøv med fdisk, dette program kan dog ikke bevare de data du har
på drevene nu

--
Windows 9x/NT - 32 bit extensions and a graphical shell
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally

Fra : Martin K

Dato : 12-08-02 08:43

Jørgen Grandt wrote:
> Hvilket - gerne simpelt (overskueligt, let forståeligt) - program
> skal jeg bruge for at skabe mere plads på C-drevet på bekostning af D-
> drevet?

Partition Magic fora PowerQuest er løsningen. Den koster vidst ca. 700,-.
Det tror jeg ikke jeg synes er så galt når man tænker på al den
tid/irritationer man sparer ved ikke at skulle til at formatere. Jeg bruger
det tit når jeg sætter maskiner op på arbejdet (hvis der nu lige er et eller
andet man har glemt) : )

Husk dog på, at selvom du gør det rigtigt, kan det dog gå galt, og backup af
data er derfor altid en god ting at have...

--
Martin K