MS Windows
briani 27239
SUBST eller noget
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 11-08-02 19:35

I min net-bank (www.lsb.dk) skal man bruge nogle nøglefiler, som normalt
kan overføres fra en computer til en anden via en gammeldags diskette. Men
mit diskettedrev er ude af funktion, og jeg har derfor kun nøglefilen
liggende på min harddisk (sendt via nettet).

I "gamle" dage - DOS - kunne man med lidt fiks-fakserier lave et virtuelt
drev (fx. B:) som i virkeligheden var et DIR. Mener det var noget med
SUBST b: c:\temp\ eller måske omvendt.

Men hvordan med A: - og hvad med Windows XP Pro, som jeg kører med? Findes
der en smart måde, hvorpå jeg kan bruge et lokalt dir på c: og få Internet
Explorer til at tro, at det er A:\ ?

Mange hilsner,

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 11-08-02 20:18

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i melding
> [...]
> der en smart måde, hvorpå jeg kan bruge et lokalt dir på c: og få Internet

Jeg ville snakket med bankens tekniske supportavdeling, men om de bruker
wallet så ligger wallet'en i Windows\java.
--
Asle Bjerva,Oslo
(Fjern spambait '9' for Email)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-08-02 04:49

Laves på samme måde, der skrives blot A: i stedet for B:.
Om det vil snyde Netbanken skal jeg ikke kunne sige.