MS Windows
briani 27239
skriv navnet på Komandofortolkeren???
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 10-08-02 21:11

hej ng
jeg har været ved at lave min vens pc, og det vil sige at jeg først skulle
have lagt et
styresystem ind, og det blev så win 95,
pcen er en gammel 486 dx4 tror jeg med amd 100 mhz 16 ram.
problemet er at når jeg har lagt win 95 ind og skal genstarte første gang.
starter den op med en sætning der hedder. skriv navnet på komando
fortolkeren
(eks: command. com).. ja altså noget i den retning, nogen der ved hva man
gør ved
har både prøvet med 96 og 98, men den gør det samme,
håber i kan hjælpe.

hilsen jm.

Fra : Christian Andersen

Dato : 10-08-02 21:08

JOHN NIELSEN wrote:

> problemet er at når jeg har lagt win 95 ind og skal genstarte første gang.
> starter den op med en sætning der hedder. skriv navnet på komando
> fortolkeren

Prøv at fjerne disketten fra diskettedrevet.

--
..signature

Fra : Peter Dahl

Dato : 12-08-02 18:46

"JOHN NIELSEN" <john.michael.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> gør ved
> har både prøvet med 96 og 98, men den gør det samme,
I forbindelse med opstart kan filen command.com ikke findes af systemet, du
skal derfor skrive command.com incl. STIEN til filen -
findes den fx på a: så a:\command.com eller fx c:\dos\command.com. Du kan
også prøve at kopiere command.com over i roden af harddisken, så¨skulle den
blive fundet automatisk ....

Peter

Fra : Faxe

Dato : 10-08-02 23:27

Prøv at checke om den booter på den rigtige partition!

/Faxe