CS Ping !!
Fra : Spacemann

Dato : 09-08-02 17:23

Hej

Hvordan kan det være at jeg har en ping på 5-600 ??

jeg fik af vide at jeg skulle sætte rate til 9999999999, men så blev min
ping bare 3500 !!

Jeg har amd thunderbird 750, geforce 2 64mb, 698ram, og adsl !!

PLEASE hjælp !!

Spacemann

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 10-08-02 08:13

"Spacemann" <spacemann@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> jeg fik af vide at jeg skulle sætte rate til 9999999999, men så blev min
> ping bare 3500 !!
> Jeg har amd thunderbird 750, geforce 2 64mb, 698ram, og adsl !!
prøv at tjek i din config.cfg i cstrike diret har følgende values:
rate "9999.000000"
cl_updaterate "20"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "30"

hvis det ikke hjælper kan du prøve at slette config.cfg og gå ind i cs
strike og definere din knapper hvordan de nu end var, så config.cfg får
standard indstillinger hvad net angår og under spil server vælg lan det
svare til 1M.

Hygge

AngelFire