EverQuest: 20x10.000 Platin paa Antonius B~
Fra : Zlandicer

Dato : 09-08-02 11:00

Hej

Jeg saelger lidt platin paa Antonius Bayle. Helt praecist: 20x10.000pp...
Hvis du mangler paa Xev eller en anden server, kan det ogsaa lade sig goere,
da jeg kan transfer penge mellem serverne (Legens medlemskab).

Kig ind paa:

http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1015415471/_34517843/
SR1-2-D8175625600140/

Mvh.

EQSales :)

Fra : Gizmoduck

Dato : 10-08-02 10:43

On Fri, 9 Aug 2002 12:00:20 +0200, "Zlandicer" <swdata@image.dk>
wrote:

> [...]
>Hvis du mangler paa Xev eller en anden server, kan det ogsaa lade sig goere,
>da jeg kan transfer penge mellem serverne (Legens medlemskab).

dette kan få dig bannet fra everquest, du burde nok trække den auktion
tilbage, hvis du altså har tænkt dig at spille efter auktionen

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Camain

Dato : 10-08-02 11:05

Kan man blive bannet for det??

Så skulle jeg nok ikke have sendt linket til Sony/Verant og spurgt dem om
det var billigt??

Regards

Camain_DK

Fra : Peet - DK

Dato : 18-08-02 22:23

"Gizmoduck" <Gizmoand@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> dette kan få dig bannet fra everquest, du burde nok trække den auktion
> tilbage, hvis du altså har tænkt dig at spille efter auktionen

Nu zpiller jeg desværre ikke selv Everquest, men derfor kunne jeg godt tænke
mig at vide hvad det er der sker? Hvad vil det sige at sælge det han sælger?
Hvorfor er det ulovligt? Bare ren nysgerrighed her fra mig.

--
Peet - DK
Right now im suffering from memory loss and deja vu at the same time.

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-08-02 02:09

On Sun, 18 Aug 2002 23:22:42 +0200, "Peet - DK" <pellepirat@privat.dk>
wrote:

>Nu zpiller jeg desværre ikke selv Everquest, men derfor kunne jeg godt tænke
>mig at vide hvad det er der sker? Hvad vil det sige at sælge det han sælger?
>Hvorfor er det ulovligt? Bare ren nysgerrighed her fra mig.

"problemet" er at verant og sony(firmaerne bag spillet) har besluttet
at de ikke vil tillade videresalg af deres ejendom(spillet, og alt der
har med spillet at gøre) så de har meddelt ebay at de ikke må
acceptere auktioner på deres vare...der er så bare et par andre sider
der er ligeglade med dét

og min helt personlige mening: hvem fa'en gider betale penge for noget
skrammel i et spil?

Fra : Camain

Dato : 19-08-02 16:29

Han forsøger at sælge den valuta der bruges inde i spillet, for det vil han
have "menneske" penge.
Der er ifølge Sony/Verant's Uela ikke lovligt.
De er meget strikse med, hvad man må og ikke må og der skal ikke meget til,
førend man bliver bannet.

Hvis de virtuelle penge i Everquest pludselig får en rigtig markedsværdi, så
vil det blive meget mere attraktivt at arbejde på en metode hvormed man kan
duplikere dem.
Dermed stiger antallet af eventuelle hacks og cheats i spillet og dette vil
ødelægge spillet for alle.
Dette er Sony/Verant selvfølgelig ikke interesseret i, da de tjener gode
penge.

CamainDK